VulkanoGames wypłata

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

VulkanoGames wypłata

Pisanie by tomekt4 on Sob Cze 13 2015, 16:50


Porządne i wypłacalne kasynko. Także spokój , tutaj !

tomekt4
VIP
VIP

Liczba postów : 1528
Punkty : 603
Reputacja : 384
Dołączył : 06/02/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: VulkanoGames wypłata

Pisanie by QtasPosampas on Sob Cze 13 2015, 22:40

@dwaka96 napisał:Ja rozmawiałem na lc i powiedzieli, że bonus od 20:00 +3GMT coś takiego i dodali jeszcze, że tylko dla graczy którzy założyli chyba konto 10 czerwca albo do 10 czerwca a ja założyłem dzisiaj i kasa jest 50 % obrócone i 110 $ na koncie puki co Wink

Dziwne, ale nie dziel skóry na niedżwiedziu Wink
Rewelacja! Obróć i wypłacaj!!!
Bez depozytu.  na skrill po uprzednim załadowaniu ID i wysłaniu  screena skrila poprzez pocztę e .
E/ max wypłata z bonusu to chyba 50$


Ostatnio zmieniony przez QtasPosampas dnia Sob Cze 13 2015, 22:44, w całości zmieniany 1 raz

_________________
Czarna lista : Artur20PL , ShowMeTheMoney .
Nieobecny do odwołania.

QtasPosampas
al Straight Flush
al Straight Flush

Liczba postów : 2067
Punkty : 643
Reputacja : 470
Dołączył : 24/02/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: VulkanoGames wypłata

Pisanie by uroczymisio on Pon Sie 10 2015, 14:13

wygralem z tego 80$ swieci sie na zielono nie robilem depozytu tam ani werefikacji przy wyplacie na skrill tlumaczenie
Ty neotygrannye premie tak mi pisze i mam pytanie czy musze depozyt zrobic np przez skrill i czy wymagana jestes werefikacja czy moze bez tego wyplaca? jak myslicie

uroczymisio
Flush
Flush

Liczba postów : 192
Punkty : 204
Reputacja : 15
Dołączył : 10/02/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: VulkanoGames wypłata

Pisanie by walczakus on Pon Sie 10 2015, 14:57

Ja wypłaciłem od nich z pierwszej promocji. Ale jazda była zacząłem w środę pytania, weryfikacja itp. Doszliśmy ze zleconą wypłatą do poniedziałku, a wtedy mieli/mają cashback dostałem jakieś centy i dalej nie wypłacali bo aktywny bonus. Obróciłem te centy zleciłem następną wypłatę i do piątku się wyrobili.

walczakus
al Straight Flush
al Straight Flush

Liczba postów : 1852
Punkty : 245
Reputacja : 64
Dołączył : 02/03/2015
Wiek : 39

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: VulkanoGames wypłata

Pisanie by uroczymisio on Pon Sie 10 2015, 15:03

to rozumie ze bez werefikacji sie nie obejdzie? bo dowodu nie mam stracil waznosc moze by starczyl depozyt tylko i na skrill ehh sam nie wiem czy wplacic
a tam jest min depozyt od 1 $ ?

Ty neotygrannye premie a to przy wyplacie pisze tlumaczenie to chyba ze nieodgrana premia? jakies dziwne to kasyno to co wplacic 1$ i moze wyplace bez werefikacji?

uroczymisio
Flush
Flush

Liczba postów : 192
Punkty : 204
Reputacja : 15
Dołączył : 10/02/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: VulkanoGames wypłata

Pisanie by uroczymisio on Pon Sie 10 2015, 23:49


Czy chodziło Ci o: In order to request for withdrawal, click the Cashier button in the lobby and select “Withdraw winnings”. Please read the instructions on how to receive winnings at WITHDRAWALS page. To get your winnings first you should wager all received bonuses and your deposit at least once. - If you deposit via credit card or bank transfer, payments will make through the same systems; - If you win more than $ 300 the identity of the player must be verified, if it was not carried out before; - The total amount of payments should not exceed more than $ 3,000 per month; - Before making a request for a winning, make sure that you haven’t got any incomplete bonuses; - If the turnover at player’s account is less than his deposit amount, the administration reserves the right to deduct 25% of the withdrawn amount as for the payments expenses; This measures is necessary due to precautions against money laundering, Internet fraud, and also because of the high commission rates of payment systems; - Casino has the right to refuse payment if the fraud is proven (in this case, the account is locked, and all committed deposits are returned); - Apply to the financial manager of the casino to discuss a matter of getting a prize through an alternative system that is not listed in the section. Do I have to pay taxes on my online winnings?
W celu wystąpienia z wnioskiem o wycofanie, kliknij przycisk Kasjer w holu i wybierz opcję "Wypłata wygranych".



Proszę przeczytać instrukcje na temat jak otrzymać wygraną w stronę wypłat.



Aby uzyskać wygrane pierwsze należy postawić wszystkie otrzymane premie i depozytu co najmniej raz.

- Jeśli wpłacisz za pomocą karty kredytowej lub przelewu bankowego, płatności będzie przez samych systemów;

- Jeśli wygrasz więcej niż $ 300 tożsamość gracza musi być zweryfikowana, jeśli nie przeprowadzono wcześniej;

- Łączna kwota płatności nie powinna przekraczać więcej niż 3000 $ miesięcznie;

- Przed wystąpieniem z wnioskiem o wygranej, upewnij się, że nie masz żadnych niekompletne premie;

- Jeśli obroty na koncie gracza jest mniejsza od jego kwoty depozytu, administracja zastrzega sobie prawo do odliczenia 25% kwoty wycofanego jak dla wydatków na płatności; Środki Jest to konieczne ze względu na środki ostrożności przeciw praniu brudnych pieniędzy, oszustwa internetowe, a także z powodu wysokich stawek prowizji systemów płatności;

- Kasyno ma prawo do odmowy wypłaty, jeśli zostanie udowodnione oszustwa (w tym przypadku konto jest zablokowane, a wszystkie depozyty zaangażowani są zwracane);

- Stosuje się do kierownika finansowego kasyna, aby omówić sprawę coraz nagrodę za pośrednictwem systemu alternatywnego, które nie są wymienione w sekcji. Czy muszę płacić podatki od wygranych online?




tak w tlumaczeniu czyli do 300 $ bez werefikacji a zeby wyplacic to wplata chyba i raz przekrecic lub sie myle

uroczymisio
Flush
Flush

Liczba postów : 192
Punkty : 204
Reputacja : 15
Dołączył : 10/02/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: VulkanoGames wypłata

Pisanie by uroczymisio on Czw Sie 20 2015, 09:53

ostatnio z 5 $ wygralem troche kasy i max wyplata byla 50$ nie zrobilem depozytu zlecilem na skrill i chcieli dokumenty to wyslalem im dowod 1 strona ktory stracil waznosc juz dzis sie budze kasa juz na skril takze kasyno na plus w innym kasynie mi tak nie zwerefikowali

uroczymisio
Flush
Flush

Liczba postów : 192
Punkty : 204
Reputacja : 15
Dołączył : 10/02/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: VulkanoGames wypłata

Pisanie by zabada1990 on Czw Sie 20 2015, 11:11

@uroczymisio napisał:ostatnio z 5 $ wygralem troche kasy i max wyplata byla 50$ nie zrobilem depozytu zlecilem na skrill   i chcieli dokumenty to wyslalem im dowod 1 strona ktory stracil waznosc juz dzis sie budze kasa juz na skril takze kasyno na plus w innym kasynie mi tak nie zwerefikowali

wiecej takich eksperymetow i nam juz nigdzie nie dadza grac

zabada1990
al Straight Flush
al Straight Flush

Liczba postów : 1158
Punkty : 310
Reputacja : 188
Dołączył : 05/02/2015
Wiek : 26

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: VulkanoGames wypłata

Pisanie by 19kosa10 on Pon Wrz 14 2015, 15:23

poprawilo sie cos w tym kasynku? czy nadal czeka sie na wyplate 2-3 tyg? wie ktos cos? bo ugralem z osobistego bonusu 400$, zlecilem 300 bo tylko tyle mozna przez skrilla

19kosa10
Flush
Flush

Liczba postów : 298
Punkty : 465
Reputacja : 95
Dołączył : 03/09/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: VulkanoGames wypłata

Pisanie by tomekt4 on Pon Wrz 14 2015, 15:30

Ja wypłacałem u nich dwa razy w ostatnich 2-3 miesiącach i wypłata zlecona ok. godz. 23.00 była następnego dnia o 11.00 na skrillu.
W pełni wypłacalni.

tomekt4
VIP
VIP

Liczba postów : 1528
Punkty : 603
Reputacja : 384
Dołączył : 06/02/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: VulkanoGames wypłata

Pisanie by KONRAD NH. on Pią Sty 15 2016, 18:57

udało się obrócić mam 70 $ w balance tylko nie wiem jak wypłacić pieniadze na nr konta się nie da na skrill też nie idzie chciałem wypłacić 50 $ tak jak pisali miał ktoś podobny problem.

KONRAD NH.
Straight
Straight

Liczba postów : 15
Punkty : 20
Reputacja : 5
Dołączył : 08/09/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: VulkanoGames wypłata

Pisanie by artur2186 on Pią Sty 15 2016, 19:03

A masz zweryfikowane konto?Bo jak nie wysłałes dokumentów to nie wypłacisz http://account.vulkanogames.com/document/load

artur2186
Straight
Straight

Liczba postów : 41
Punkty : 44
Reputacja : 3
Dołączył : 24/06/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: VulkanoGames wypłata

Pisanie by KONRAD NH. on Pią Sty 15 2016, 19:22

@artur2186 napisał:A masz zweryfikowane konto?Bo jak nie wysłałes dokumentów to nie wypłacisz http://account.vulkanogames.com/document/load

Wysłałem dokumenty i mam zweryfikowany numer telefonu.

KONRAD NH.
Straight
Straight

Liczba postów : 15
Punkty : 20
Reputacja : 5
Dołączył : 08/09/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: VulkanoGames wypłata

Pisanie by smika on Nie Lut 14 2016, 20:12

a da sie gdzies anulowac wyplate bo zlecilem 100 na skrila i mi przyjelo i pisze ze wyplata przetwarzana?

smika
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 587
Punkty : 620
Reputacja : 136
Dołączył : 20/12/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: VulkanoGames wypłata

Pisanie by Maniek on Nie Lut 14 2016, 20:13

a po co chcesz anulowac wyplaca ci 50 reszte usuna i tyle .

Maniek
Straight
Straight

Liczba postów : 84
Punkty : 138
Reputacja : 51
Dołączył : 02/07/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: VulkanoGames wypłata

Pisanie by Kuras on Sro Mar 16 2016, 08:36

witam.gdzie moge sprawdzic jaka jest max wyplata z kodu w tym kasynie bo chyba z kazdego jest inaczej i jak tam u nich wyglada wyplata ?ile depo trza skrillem wplacic wpierw?

Kuras
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 347
Punkty : 341
Reputacja : 29
Dołączył : 12/12/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: VulkanoGames wypłata

Pisanie by Natka on Sro Mar 16 2016, 08:43

Z kodu max to 50 $ a wplata od 1$ przynajmniej kiedys nie wiem jak teraz

Natka
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 356
Punkty : 370
Reputacja : 79
Dołączył : 16/04/2015
Wiek : 30

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: VulkanoGames wypłata

Pisanie by 19kosa10 on Sro Mar 16 2016, 11:21

kuras to wpłac teraz 1$, nie zlecaj wypłaty, weźmiesz udział w turnieju i możesz za obrót dostać dodatkowa kasę,  ja kiedyś miałem 500 a max jest 50, zrobiłem tak jak ci napisalem i zająłem płatne miejsce w turnieju i dostałem dodatkowo 50$ bez obrotu


@kuras od depozytu nic nie wpisujesz, żadnego bonusu nie bierzesz, po prostu po wpłacie przeloguj się i graj (zwróć uwagę że nie wszystkie gry liczą się do danego turnieju)


Ostatnio zmieniony przez 19kosa10 dnia Sro Mar 16 2016, 11:32, w całości zmieniany 1 raz

19kosa10
Flush
Flush

Liczba postów : 298
Punkty : 465
Reputacja : 95
Dołączył : 03/09/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: VulkanoGames wypłata

Pisanie by Kuras on Sro Mar 16 2016, 11:29

dzieki a tylko wplacic 1$ i nie wpisywac zadnego kodu przy depo?

Tak

Kuras
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 347
Punkty : 341
Reputacja : 29
Dołączył : 12/12/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Vulkano Games

Pisanie by Kuras on Sro Mar 30 2016, 13:53

druga wyplata u nich dojdzie szybciej niz pierwsza? jak teraz zlecilem to jest szansa ze dzis dojdzie? pierwsza 3 dni trwala

Nie. Dzisiaj nie dojdzie na 99%. Takie pytania to do działu kasyno czat lub wpłata/wypłata

Kuras
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 347
Punkty : 341
Reputacja : 29
Dołączył : 12/12/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

VulkanoGames wypłata

Pisanie by pomo34 on Sro Kwi 06 2016, 17:08

Zleciłem wypłatę 173$ w niedzielę z darmowych 5$ na konto Skrill bez wcześniejszej wpłaty tą metodą. Na ich stronie przesłałem skan dowodu osobistego, rachunku za tel. i zrzut konta Skrill. Od trzech dni moja wypłata jest przetwarzana. Trzeba wpłacić minimum depo Skrillem, czy mam spokojnie czekać na wypłatę? Dodam, że nie mam możliwości cofnięcia wypłaty.

pomo34
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 437
Punkty : 471
Reputacja : 22
Dołączył : 09/01/2015
Wiek : 36
Skąd : Kamień Pom.

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: VulkanoGames wypłata

Pisanie by zabada1990 on Sro Kwi 06 2016, 22:04

max wyplata z darmowch 5$ to 50$ raczej nie wyplacisz tyle

zabada1990
al Straight Flush
al Straight Flush

Liczba postów : 1158
Punkty : 310
Reputacja : 188
Dołączył : 05/02/2015
Wiek : 26

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: VulkanoGames wypłata

Pisanie by pomo34 on Czw Kwi 07 2016, 11:34

Fakt. Dzisiaj również dostałem od nich taką odpowiedź.

pomo34
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 437
Punkty : 471
Reputacja : 22
Dołączył : 09/01/2015
Wiek : 36
Skąd : Kamień Pom.

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach