Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Strona 10 z 40 Previous  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Next

Go down

Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by QtasPosampas on Wto 28 Cze 2016 - 0:36

First topic message reminder :

Temat jest otwierany dla Wszystkich którzy chcą wyrazić wszelką frustrację!
Temat jest otwierty bez zgody administracji i testowo utworzony tylko i wyłącznie przeze mnie. W tym momencie każde chwyty są dozwolone!!!
Przykładu nie podam Very Happy

Obrażanie/Rzucanie bluzgami w kierunku innych użytkowników zabronione zgodnie z regulaminem forum. Wszelkie tego typu praktyki będą karane. (MisieQ88)
avatar
QtasPosampas
al Straight Flush
al Straight Flush

Liczba postów : 3039
Punkty : 976
Reputacja : 1053
Dołączył : 24/02/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down


Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by Cesarzowa on Nie 30 Lip 2017 - 19:32

Co do operowania nożem, to nikomu nie ufam bardziej niż sobie ;-)

A co do tego, co napisał Tomek. Nie muszę się godzić z niczym, co jest dla mnie niewygodne, w imię tego, że inni mają gorzej. Zresztą tu nie tylko o mnie chodzi ale i o psa. Znalazłam kontakt do organizacji, która zajmuje się takimi sprawami i gnojkowi nie odpuszczę. Będzie w końcu spokój na tym pieprzonym osiedlu, o!

_________________
www.spacedog.pl
- zapraszam na bloga - testy i opisy broni, kalendarz strzelecki, relacje z zawodów; sporo o militarnym szpeju i odzieży militarno - outdoorowej

Gościniec Rosija - noclegi, biesiady rosyjskie, imprezy militarne, imprezy firmowe - warto zajrzeć!
http://rossija.com.pl/
avatar
Cesarzowa
al Straight Flush
al Straight Flush

Liczba postów : 1071
Punkty : 797
Reputacja : 779
Dołączył : 06/04/2015
Wiek : 37

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by lewar on Nie 30 Lip 2017 - 19:43

@tomekt4 napisał:Very Happy Już pomyślałem, że @Cesarzowa ma problem z sąsiadami tzn. imprezują za często albo jak schodzą albo wchodzą z/na góry/ę to jakby mieli do nóg przywiązane kule 100-kg czy jak wali drzwiami (zamykając) to w całym pionie trzęsą się ściany... 

Nie ma nic bardziej wkurwiającego jak posłuch z klatki schodowej. Chcę odpocząć z dziewczyną wieczorkiem, wracam z treningu, ona zmęczona zmywaniem a tu oho! Od samego wejścia do klatki słychać kto idzie, jeb jeb jeb, napierdala tymi kopytami w te schody tak jakby ktoś Ci uderzał młotkiem o głowę. I kurwa jeszcze te jebane drzwi od domu którymi trzaska jakby miała nimi grzechotnika zabić. To jest taki blokowiskowy zegar. Nie potrzebujesz tarczowego, bo już wesz, że Kalisiakowa wraca z działki, albo Rysiek z roboty. I to wszystko o tych samych godzinach.

_________________
Oto człowiek numer jeden.
Zrobi ze mną to co będzie chciał.
Sprawiedliwość czeka w niebie.
A ja tylko jedno życie mam.
avatar
lewar
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 993
Punkty : 118
Reputacja : 285
Dołączył : 04/10/2016
Skąd : POZNAŃ

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by Cesarzowa on Nie 30 Lip 2017 - 20:01

Wiem co czujesz @lewar... To znaczy - nie odpoczywam z dziewczyną ale mam za sobą epizod mieszkania na parterze w bloku pełnym dzieciaków. Słabo mi na samą myśl ile ja się nasłuchałam tych pierdolonych trzasków drzwiami, krzyków, darcia się pod blokiem bo przecież po co komu domofon... Mama...!!! Rzuć dwa złote!!! Jprdl. Teraz dzięki bogom, mieszkam na trzecim piętrze (ostatnim) i sąsiadów mam starszych. Prócz wyjącego psa z klatki obok, nic mi nie dolega raczej. Wprawdzie mam pod oknem plac zabaw ale jakoś nie jest tragicznie.

_________________
www.spacedog.pl
- zapraszam na bloga - testy i opisy broni, kalendarz strzelecki, relacje z zawodów; sporo o militarnym szpeju i odzieży militarno - outdoorowej

Gościniec Rosija - noclegi, biesiady rosyjskie, imprezy militarne, imprezy firmowe - warto zajrzeć!
http://rossija.com.pl/
avatar
Cesarzowa
al Straight Flush
al Straight Flush

Liczba postów : 1071
Punkty : 797
Reputacja : 779
Dołączył : 06/04/2015
Wiek : 37

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by lewar on Nie 30 Lip 2017 - 20:30

Też mieszkam na trzecim, ale przy odpowiednio wyrobionych przez lata treningów mięśni przedramion moich sąsiadów to i tak niewielka zaleta...

_________________
Oto człowiek numer jeden.
Zrobi ze mną to co będzie chciał.
Sprawiedliwość czeka w niebie.
A ja tylko jedno życie mam.
avatar
lewar
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 993
Punkty : 118
Reputacja : 285
Dołączył : 04/10/2016
Skąd : POZNAŃ

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by lewar on Nie 30 Lip 2017 - 20:39

Też u mnie w bloku był taki warczący i szczekający pies. I był on niejednokrotnie powodem awantur podwórkowych Very Happy 
-Wypierdalaj z tym kejtrem kurwa ! 

Krzyczane z bloku obok przez wyraźnie zmęczonego(tym razem nie zmywaniem) Pana. Strasznie mi to zapadło w pamięci, byłem jeszcze młodzieniaszkiem wtedy ;-)

_________________
Oto człowiek numer jeden.
Zrobi ze mną to co będzie chciał.
Sprawiedliwość czeka w niebie.
A ja tylko jedno życie mam.
avatar
lewar
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 993
Punkty : 118
Reputacja : 285
Dołączył : 04/10/2016
Skąd : POZNAŃ

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by MisieQ88 on Nie 30 Lip 2017 - 22:42

Pierdolone hujostwo jak można grać z jakimś gównem typu T6 i sprawdzać all in'a, lub ok rozumiem że koleś poszedł AI z AA ale sprawdził gość z 77 ja sprawdziłem przy flopie dającym mi mnóstwo outów do strita i koloru, oczywiście mi huj spadł wielki AA wziął boczną pulę a ten z 77 dostał na riverze 7 no huj by to kurwa wszystko pizdnął. Ja pierdole prawie cały late reg się udawało, aż tu taki jeden z drugim idioci i system "żart" daje im wygrać pokazując, że tak należy grać bo przecież idioci muszą wygrać, żeby później przegrać .... KURWA, jak bym miał teraz te 22$ to bym się wkupił jeszcze raz. 

Przy okazji powyklinam komornika, od którego pismo o odblokowanie konta idzie już w  sumie 14 dni z czego  10 dni roboczych i dojść kurwa nie może, nie mógł ten main event być za tydzień do huja...
avatar
MisieQ88
VIP
VIP

Liczba postów : 3223
Punkty : 140
Reputacja : 675
Dołączył : 05/02/2015
Wiek : 30
Skąd : Somwhere over the rainbow

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by lewar on Nie 30 Lip 2017 - 22:53

Jak to mówią, " Na dłuższą metę zawsze wygra lepszy..." Gram od 15 roku życia w texasa i coś nie mogę przemóc tych bad beatów. Idzie sobie włosy z głowy wyrwać. Tak fatalne uczucie. Takie sytuacje strasznie oddziałowują na psychikę i powodują być może chęć natychmiastowej wpłaty. Nie ufam softom pokerowym, lecz z nich korzystam. Coś nie tak . 

Przy okazji polecam szybki tutorial pokerowy dla chcących częściej wygrywać.

_________________
Oto człowiek numer jeden.
Zrobi ze mną to co będzie chciał.
Sprawiedliwość czeka w niebie.
A ja tylko jedno życie mam.
avatar
lewar
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 993
Punkty : 118
Reputacja : 285
Dołączył : 04/10/2016
Skąd : POZNAŃ

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by MisieQ88 on Nie 30 Lip 2017 - 23:07

Ja grać potrafie, ale to jest kurwa śmieszne jak soft daje wygrać idiotom, którzy grać nie umieją licząc na farta, a jak wygrają to myślą że dobrze zrobili i że są bogami. No ja pierdole i jak taka osoba ma się nauczyć czegokolwiek. PARANOJA. 

@Cesarzowa - ubić typa to mało 
Co do psów zostawionych w aucie w takim upale bez otwartych dość sporo szyb to zezwolone jest (zrobić zdjęcie samochodu wraz z psem w środku, zrobić zdjęcie tablicy rejestracyjnej) rozbicie szyby w tym celu aby pies miał czym oddychać. Następnie należy zadzwonić po policję bądź straż miejską i poprosić o wezwanie Towarzystwa Opieki Nad Zwierzętami. W takim wypadku nie ma możliwości, żeby ktoś Was pociągnął do odpowiedzialności za zniszczenie pojazdu.
avatar
MisieQ88
VIP
VIP

Liczba postów : 3223
Punkty : 140
Reputacja : 675
Dołączył : 05/02/2015
Wiek : 30
Skąd : Somwhere over the rainbow

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by drx86 on Pon 31 Lip 2017 - 0:50

Kurwa mać pierdolona jebana hipokryzja alkholowa. Najebać się, żeby znalexc jebane odpowiedzi na dreczace czowieka pytania a tu kurwa panaceum na zajebiste schody w otchłąn czarnej dziury w mozgu. czuje sie kurwa wstrzasniety i zmieszany jak podczas orgii jamochłona z pantofelkiem w trojkacie z amebą i na cały żaslosny spektaklt patrzy całę krolestwo bezkregowcow. Jedynne co przyszlo do główyu zeby zyc jak polaczenie seneki i konfuicjuesza, od nikogoa niczego nie wymagac natomaist od siebie wymagac 2 razy wiecej niz dotychaczas jednoczesnie wiedzac ze sie nic nie wie. dobra spierdalaqma bo pioerdole glupioop, eloo

_________________
"Każdy z was, młodzi przyjaciele, znajduje też w życiu jakieś swoje Westerplatte. Jakiś wymiar zadań, które musi podjąć i wypełnić. Jakąś słuszną sprawę, o którą nie można nie walczyć. Jakiś obowiązek, powinność, od której nie można się uchylić. Nie można zdezerterować"- Jan Paweł II

drx86
al Straight Flush
al Straight Flush

Liczba postów : 1802
Punkty : 104
Reputacja : 839
Dołączył : 19/04/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by lewar on Pon 31 Lip 2017 - 14:50

Iiiidź do chujaaa. Wczoraj zgubiony portfel a dzisiaj stoję przed drzwiami bo zgubilem klucze... A domowniczka zrobila sobie przerwe w zmywaniu i pojechala do centrum. Jaaa pierdoooooole.

_________________
Oto człowiek numer jeden.
Zrobi ze mną to co będzie chciał.
Sprawiedliwość czeka w niebie.
A ja tylko jedno życie mam.
avatar
lewar
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 993
Punkty : 118
Reputacja : 285
Dołączył : 04/10/2016
Skąd : POZNAŃ

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by jolanka on Sro 2 Sie 2017 - 22:09

ja pierdole @lewar ty te swoją do roboty wyślij a tą pierdoloną szklankę sam po sobie umyj Rolling Eyes będzie na stsa, jebana brać, wszędzie gdzie grałam, przedmeczowy jak się skończył po 45 minutach oddawali kasę, a sts nie, upiera się że oficjalny wynik jest i wdupie to mają że ktoś obstawił nover... i jeszcze lesiowi kurwa pomnik stawiją, za to że do jebanego samolotu wsiadł, tę ku\rwa wsiądę do samolotu może mi postawią wieżę eifla jak bóg da i się samolot rozjebie... a co do psa sąsiada to mieszkam na wsi i kurwa sąsiad ma dwa psy, jednego spuszcza a drugi na okrąło w kojcu i kurwa napierdala za tym drugim cały dzień, nie można okna otworzyć... jak nie urok to sraczka ufff się zmęczyłam tymi wypocinami
avatar
jolanka
VIP
VIP

Liczba postów : 890
Punkty : 377
Reputacja : 409
Dołączył : 10/08/2016

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by Cesarzowa on Sro 2 Sie 2017 - 22:39

@jolanka posmarkałam się
japierdole... Chodź na :piwko: kobieto tutaj nie znajdziesz zrozumienia...

edit
żeby na forum hazardowym emotki piwka nie było, wstyd jak chuj

_________________
www.spacedog.pl
- zapraszam na bloga - testy i opisy broni, kalendarz strzelecki, relacje z zawodów; sporo o militarnym szpeju i odzieży militarno - outdoorowej

Gościniec Rosija - noclegi, biesiady rosyjskie, imprezy militarne, imprezy firmowe - warto zajrzeć!
http://rossija.com.pl/
avatar
Cesarzowa
al Straight Flush
al Straight Flush

Liczba postów : 1071
Punkty : 797
Reputacja : 779
Dołączył : 06/04/2015
Wiek : 37

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by lewar on Sro 2 Sie 2017 - 22:44

@jolanka napisał: i jeszcze lesiowi kurwa pomnik stawiją, za to że do jebanego samolotu wsiadł, tę ku\rwa wsiądę do samolotu może mi postawią wieżę eifla jak bóg da i się samolot rozjebie...  

Demokracja to popierdolony ustrój...

_________________
Oto człowiek numer jeden.
Zrobi ze mną to co będzie chciał.
Sprawiedliwość czeka w niebie.
A ja tylko jedno życie mam.
avatar
lewar
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 993
Punkty : 118
Reputacja : 285
Dołączył : 04/10/2016
Skąd : POZNAŃ

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by drx86 on Sro 2 Sie 2017 - 22:53

Kurwa jebać januszowe prawidła i porzekadła. Spacer z psem, wpierdoliłem ze snajperską precyzją w psie gówno (jebana konkurencja) - w głowie żarówka i widok mędrca: "kto w gówno wdepnie ten będzie miał szczęście". Chuja prawdy znowu wjebane, pierdolony gol.

_________________
"Każdy z was, młodzi przyjaciele, znajduje też w życiu jakieś swoje Westerplatte. Jakiś wymiar zadań, które musi podjąć i wypełnić. Jakąś słuszną sprawę, o którą nie można nie walczyć. Jakiś obowiązek, powinność, od której nie można się uchylić. Nie można zdezerterować"- Jan Paweł II

drx86
al Straight Flush
al Straight Flush

Liczba postów : 1802
Punkty : 104
Reputacja : 839
Dołączył : 19/04/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by sumo1125 on Sro 9 Sie 2017 - 20:27

"Kiedyś kurwa były lepsze czasy" czy w jakimś innym kraju też jest takie powiedzonko ? Very Happy, zawsze przecież zapamiętuję się te najlepsze chwile np: byłem w wojsku strzelałem, biegałem samowolka ale smutny zakaz wyjazdu 4m-c już nie Twisted Evil
Więc jeśli jakiś bukmacher lub casinomacher Smile to czyta; to zapierdolcie forumowiczom bogate wygrane , żebyśmy mogli napisać: sierpień 2017 to były kurwa czasy i to niejest prośba:)
avatar
sumo1125
Flush
Flush

Liczba postów : 204
Punkty : 229
Reputacja : 140
Dołączył : 29/04/2016
Skąd : z kont

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by olauolsson on Czw 10 Sie 2017 - 2:33

Was kurwa machst du casino

_________________
Very Happy Very Happy Very Happy
avatar
olauolsson
al Straight Flush
al Straight Flush

Liczba postów : 2430
Punkty : 431
Reputacja : 500
Dołączył : 18/01/2015
Wiek : 23
Skąd : From Hell

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by ravoldi88 on Nie 13 Sie 2017 - 16:29

kondon jebany Kane, całą bramke ma do wyboru a napierdala w słupek w jednej z ostatnich akcji. i chuj w dupe overu nie ma
avatar
ravoldi88
al Straight Flush
al Straight Flush

Liczba postów : 1136
Punkty : 836
Reputacja : 105
Dołączył : 14/05/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by MisieQ88 on Nie 13 Sie 2017 - 20:06

Zajebane to są kurwy z Anderlechtu, taki ładny kupon i huj w dupę orzeł wylądował...  Huj im w dupę
avatar
MisieQ88
VIP
VIP

Liczba postów : 3223
Punkty : 140
Reputacja : 675
Dołączył : 05/02/2015
Wiek : 30
Skąd : Somwhere over the rainbow

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by thierry_henry on Nie 13 Sie 2017 - 20:13

To co ja mam powiedzieć jak kupon na prawie 2k zamykała mi Sparta Praga i skurwysyny prowadziły 1:0 i grali 11 na 9 (!!!) by ostatecznie dać sobie wpierdolić bramkę na 1:1 i zremisować wygrany mecz...
Przecież takie coś to do prokuratury się nadaje...

Normalnie to bym zamykał bo był kurs 1,02 po drugiej czerwonej dla Liberca, ale w Uniflecie można tylko single zamykać... bet365 wróć Evil or Very Mad

_________________
avatar
thierry_henry
Moderator
Moderator

Liczba postów : 2720
Punkty : 1722
Reputacja : 1529
Dołączył : 12/05/2015
Wiek : 27
Skąd : Highbury

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by ANZELMO on Nie 13 Sie 2017 - 21:57

współczuje oglądałem to parodie- zero szans praktycznie mieli.... fakt ze to tylko 30 minut \, potem sami czerwo dostali szok....ta bramka co ja stracili to,,,,bramkarz niech kasę oddaje
avatar
ANZELMO
al Straight Flush
al Straight Flush

Liczba postów : 1601
Punkty : 410
Reputacja : 213
Dołączył : 08/01/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by thierry_henry on Pon 14 Sie 2017 - 23:48

Dokładnie tak jak piszesz @ANZELMO.
Mecz parodia... a to co odpierdoliła Sparta - serio, dawno takiej lipy nie widziałem... Ale kij tam, jedziemy dalej, byle z fartem Wink

_________________
avatar
thierry_henry
Moderator
Moderator

Liczba postów : 2720
Punkty : 1722
Reputacja : 1529
Dołączył : 12/05/2015
Wiek : 27
Skąd : Highbury

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by ravoldi88 on Wto 15 Sie 2017 - 20:44

Ostapenko szon przepierdala kolejny mecz w pierwszej rundzie po Montrealu z jebaną Krunic, kto to kurwa jest Krunic . I ona wygrała French Open, co za jebana bladź. Na Age nie bede kurwił bo to już jej weszło w krew to przepierdalanie .
avatar
ravoldi88
al Straight Flush
al Straight Flush

Liczba postów : 1136
Punkty : 836
Reputacja : 105
Dołączył : 14/05/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by ravoldi88 on Czw 17 Sie 2017 - 22:44

Legia jest najlepsza,ja pierdole co za cyrk. ostatni mecz na kuponie i,,,kurwaaaaaaaaaaaaaa
avatar
ravoldi88
al Straight Flush
al Straight Flush

Liczba postów : 1136
Punkty : 836
Reputacja : 105
Dołączył : 14/05/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by MisieQ88 on Czw 17 Sie 2017 - 22:45

Kurwa Everton strzelać bramkę do kurwy nędzy...
avatar
MisieQ88
VIP
VIP

Liczba postów : 3223
Punkty : 140
Reputacja : 675
Dołączył : 05/02/2015
Wiek : 30
Skąd : Somwhere over the rainbow

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by sumo1125 on Pią 18 Sie 2017 - 19:32

Ranefur, Elias ty kurwa dostałeś z piłeczki pinpongowej, że zachowywałeś się po 2-0 jak jebana ninja, ja się kurwa zainteresuje tym sportem chowanie pod stołem to standard ?
jedna powtarzam jedna osoba, która napisze albo skopiuje pod tym postem(bylejaka forma):
Ranefur, Elias piżdziocho ninjo paletka - leci psc 20pln
i kurwa z potwierdzeniem jak dotaniesz ehh
avatar
sumo1125
Flush
Flush

Liczba postów : 204
Punkty : 229
Reputacja : 140
Dołączył : 29/04/2016
Skąd : z kont

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Strona 10 z 40 Previous  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Next

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach