Pornhubcasino.com - Freerolle

Strona 2 z 3 Previous  1, 2, 3  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Pornhubcasino.com - Freerolle

Pisanie by oskar1899 on Czw 21 Lip - 12:59

First topic message reminder :

pamietacie camasino i freerolle z kamerkami?od dzis sa takie freerolle na pornhub codziennie minimum 30 osob i 200$ pula warto sie rejestrowac bo pamietam jak w camasino zgarnialem kilkukrotnie po 100$.poczatkowo bedzie strasznie malo ludzi wiec latwo wygrac

http://www.pornhubcasino.com/?pub=1

Wazne info to takie ze podczas turnieju trzeba miec dostep do kamery i musi byc widoczna twarz

W trakcie rozpoczynania sie turnieju musi byc otwarte turniejowe lobby

Free to enter, 25$ Guaranteed (1 winner only) and 200$ Guaranteed (3 winners)….ALL DAY LONG! Yes, they run all day and night 24/7!!
To keep your winnings, you must risk your winnings once (1x) in any of our real money games!


Ostatnio zmieniony przez oskar1899 dnia Czw 21 Lip - 13:28, w całości zmieniany 3 razy
avatar
oskar1899
VIP
VIP

Liczba postów : 726
Punkty : 334
Reputacja : 267
Dołączył : 23/05/2015
Wiek : 31
Skąd : nowa ruda

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down


Re: Pornhubcasino.com - Freerolle

Pisanie by MisieQ88 on Nie 24 Lip - 23:19

Wszystko fajnie tylko trzeba popatrzeć również na to, że nie każdy żyje w miastach i ma super dostęp do internetu conajmniej LTE/Światłowód i dostępu do kamery z jakością HQ. Więc nie wszyscy mają możliwość się zweryfikować przez kamerkę i zdjęcia na stronie.
Są nieogarnięci bo najpierw weryfikują (zgodnie z tym co podajemy w formularzach) z dowodu - przesłanego w mejlu, potem dodatkowo za pomocą tych kamerek - wiadomo, że sprawdzają czy grasz z kamerką i widzą kto siedzi przed kamerką.
Rozumiem jak by nie zaakceptowali dokumentów przesłanych mejlowo, to jeszcze byłoby do zrozumienia, że mają obowiązek zweryfikować się przez tą kamerkę. Ale nie w momencie gdy już konto zostało zweryfikowane, a dokumenty zaakceptowane.
Średnie posunięcie z ich strony.
avatar
MisieQ88
VIP
VIP

Liczba postów : 2985
Punkty : 2296
Reputacja : 615
Dołączył : 05/02/2015
Wiek : 29
Skąd : Somwhere over the rainbow

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Pornhubcasino.com - Freerolle

Pisanie by Jajeeek on Nie 24 Lip - 23:24

Bardzo srednie.. ale ja chyba cos wykminie.. Zbyt latwa kasa tam jest (o ile sie da wyplacic)

Jajeeek
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 303
Punkty : 312
Reputacja : 48
Dołączył : 02/06/2016
Wiek : 21
Skąd : Warszawa

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Pornhubcasino.com - Freerolle

Pisanie by Pilonek® on Nie 24 Lip - 23:38

jajek dobrze powiedziane:) misiek to musisz ładnie z supportem podyskutować tutaj oni nie widzą Wink może i coś wskurasz Wink support jest miły Very Happy jak do środy będzie mi pisało, że trzeba czekać na weryfikację aż wypłacą to będę im pisał i się może coś dowiem


Ostatnio zmieniony przez maryjan dnia Nie 24 Lip - 23:39, w całości zmieniany 1 raz

_________________
DARMOWE 60PLN BEZ OBROTU


red card: Kamel_13,PawelAG,Johnny13,Paulinka122010,vexed,aciu100
yellow card:tomalal92,jajeeek,olauolsson

Pilonek®
VIP
VIP

Liczba postów : 2438
Punkty : 945
Reputacja : 676
Dołączył : 29/04/2016
Wiek : 20

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Pornhubcasino.com - Freerolle

Pisanie by Jajeeek on Nie 24 Lip - 23:38

Ja juz probowalem... Kamerka i ch...

Jajeeek
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 303
Punkty : 312
Reputacja : 48
Dołączył : 02/06/2016
Wiek : 21
Skąd : Warszawa

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Pornhubcasino.com - Freerolle

Pisanie by drx86 on Pon 25 Lip - 9:23

To jest bardzo dobrze przemyślana strategia. Nazbieracie setki $$ podczas gry w poksa, następnie dojdzie do nagich weryfikacji gdzie małym druczkiem będzie wyrażenie zgody na publikacje wizerunku a w sierpniu na 1 stronie pornhuba będzie wysyp filmików Polish naked poker players Very Happy

_________________
"Każdy z was, młodzi przyjaciele, znajduje też w życiu jakieś swoje Westerplatte. Jakiś wymiar zadań, które musi podjąć i wypełnić. Jakąś słuszną sprawę, o którą nie można nie walczyć. Jakiś obowiązek, powinność, od której nie można się uchylić. Nie można zdezerterować"- Jan Paweł II

drx86
al Straight Flush
al Straight Flush

Liczba postów : 1803
Punkty : 104
Reputacja : 839
Dołączył : 19/04/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Pornhubcasino.com - Freerolle

Pisanie by olauolsson on Pon 25 Lip - 9:33

Gahahaha drx :d

PS. Sorry, musiałem.

_________________
Zapraszam na mojego amatorskiego bloga!

www.coswiecejnizmilosc.blogspot.com Wink
avatar
olauolsson
al Straight Flush
al Straight Flush

Liczba postów : 2122
Punkty : 73
Reputacja : 425
Dołączył : 18/01/2015
Wiek : 95
Skąd : Paris, France

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Pornhubcasino.com - Freerolle

Pisanie by koonwoon on Pon 25 Lip - 10:21

Sprawdzajcie panowie regularnie zakładkę Gay porn Very Happy Niedługo  znajdziecie jakieś swoje zmontowane foty z czymś w buzi Very Happy

Ps : Pamietajcie!! Przy weryfikacji z kamerką nie róbcie zdziwionej miny Very Happy Very Happy Wykorzystają to Very Happy
avatar
koonwoon
VIP
VIP

Liczba postów : 1228
Punkty : 510
Reputacja : 457
Dołączył : 08/01/2015
Wiek : 27

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Pornhubcasino.com - Freerolle

Pisanie by MisieQ88 on Pon 25 Lip - 11:00

Wiesz to z AUTOPSJI?? Bo skoro masz tam konto od dluzszego czasu, korzystales z promocji od depo to pewnie tez probowales/wyplacales. A do wyplaty jak wiadomo potrzebna weryfikacja.
avatar
MisieQ88
VIP
VIP

Liczba postów : 2985
Punkty : 2296
Reputacja : 615
Dołączył : 05/02/2015
Wiek : 29
Skąd : Somwhere over the rainbow

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Pornhubcasino.com - Freerolle

Pisanie by Asisst on Sro 27 Lip - 21:27

Dzieki za przypomnienie, też wbijam. Może ustalić godzine codziennie 21:30-22:00?

_________________
KORONA KIELCE & ARSENAL LONDON & VALENCIA CF & DEAD OR ALIVE


avatar
Asisst
VIP
VIP

Liczba postów : 943
Punkty : 119
Reputacja : 167
Dołączył : 26/02/2015
Wiek : 26
Skąd : Kielce

Zobacz profil autora http://fmforum.pl

Powrót do góry Go down

Re: Pornhubcasino.com - Freerolle

Pisanie by olauolsson on Sro 27 Lip - 21:30

@Najlepiej ankietę zrobić Wink. Super Asisst, pilnuj się, bo dwie osoby zostały na stole już Wink.

_________________
Zapraszam na mojego amatorskiego bloga!

www.coswiecejnizmilosc.blogspot.com Wink
avatar
olauolsson
al Straight Flush
al Straight Flush

Liczba postów : 2122
Punkty : 73
Reputacja : 425
Dołączył : 18/01/2015
Wiek : 95
Skąd : Paris, France

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Pornhubcasino.com - Freerolle

Pisanie by Asisst on Sro 27 Lip - 21:31

Ja kończe prace o 21:00 i 21:10 juz jestem w domu, ale ankieta dobry pomysl zeby pasowalo jak najwiecej osób.

_________________
KORONA KIELCE & ARSENAL LONDON & VALENCIA CF & DEAD OR ALIVE


avatar
Asisst
VIP
VIP

Liczba postów : 943
Punkty : 119
Reputacja : 167
Dołączył : 26/02/2015
Wiek : 26
Skąd : Kielce

Zobacz profil autora http://fmforum.pl

Powrót do góry Go down

Re: Pornhubcasino.com - Freerolle

Pisanie by olauolsson on Czw 28 Lip - 16:36

Nowy turniej właśnie ruszył, wbijajcie.

_________________
Zapraszam na mojego amatorskiego bloga!

www.coswiecejnizmilosc.blogspot.com Wink
avatar
olauolsson
al Straight Flush
al Straight Flush

Liczba postów : 2122
Punkty : 73
Reputacja : 425
Dołączył : 18/01/2015
Wiek : 95
Skąd : Paris, France

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Pornhubcasino.com - Freerolle

Pisanie by Pilonek® on Sob 30 Lip - 12:59

w wypłatach napisałem pomocy Wink i zapraszam do grania Smile

_________________
DARMOWE 60PLN BEZ OBROTU


red card: Kamel_13,PawelAG,Johnny13,Paulinka122010,vexed,aciu100
yellow card:tomalal92,jajeeek,olauolsson

Pilonek®
VIP
VIP

Liczba postów : 2438
Punkty : 945
Reputacja : 676
Dołączył : 29/04/2016
Wiek : 20

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Pornhubcasino.com - Freerolle

Pisanie by Pilonek® on Sob 30 Lip - 18:57

dzisiaj 3turki chyba wystartowali Wink jak coś ugram to wypłacam aby zobaczyć jak z tymi wypłatami

_________________
DARMOWE 60PLN BEZ OBROTU


red card: Kamel_13,PawelAG,Johnny13,Paulinka122010,vexed,aciu100
yellow card:tomalal92,jajeeek,olauolsson

Pilonek®
VIP
VIP

Liczba postów : 2438
Punkty : 945
Reputacja : 676
Dołączył : 29/04/2016
Wiek : 20

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Pornhubcasino.com - Freerolle

Pisanie by MisieQ88 on Sob 30 Lip - 20:28

Chyba sobie żartujecie z tym pisaniem 5/10, 7/10 to nie czat. Ktoś chce zagrać to się loguje i rejestruje w turnieju, a że turnieje są 24h/24h to wszyscy wiedzą.
Zaraz temat wyczyszczę ze zbędnych postów i proszę o nie spamowanie/nabijanie sobie postów.
avatar
MisieQ88
VIP
VIP

Liczba postów : 2985
Punkty : 2296
Reputacja : 615
Dołączył : 05/02/2015
Wiek : 29
Skąd : Somwhere over the rainbow

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Pornhubcasino.com - Freerolle

Pisanie by Pilonek® on Nie 31 Lip - 17:01

zasugerowałem im dodanie metody bitcoin i myśle, że nie bedą mieli problemu z dodaniem tego Smile sugestia poszła do działu finansowego Wink

_________________
DARMOWE 60PLN BEZ OBROTU


red card: Kamel_13,PawelAG,Johnny13,Paulinka122010,vexed,aciu100
yellow card:tomalal92,jajeeek,olauolsson

Pilonek®
VIP
VIP

Liczba postów : 2438
Punkty : 945
Reputacja : 676
Dołączył : 29/04/2016
Wiek : 20

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Pornhubcasino.com - Freerolle

Pisanie by MisieQ88 on Nie 31 Lip - 17:42

Lepiej niech dodadzą Skrilla/Netka. Bitcoin jest wciąż mało popularnym sposobem płatności przez polskich graczy. To że ty masz BTC nie znaczy, że większość chociażby na tym forum ma BTC.

Poza tym wahania kursów musieliby pokrywać z własnej kieszeni, lub zrobić dużą prowizję przy wpłatach BTC, która by pokrywała wahania kursów, a to idzie na naszą niekorzyść. Dla mnie kasyno, które operuje normalnymi walutami powinno normalnymi walutami operować, a nie wchodzić na rynek, na który ciężko wejść i go utrzymać...
avatar
MisieQ88
VIP
VIP

Liczba postów : 2985
Punkty : 2296
Reputacja : 615
Dołączył : 05/02/2015
Wiek : 29
Skąd : Somwhere over the rainbow

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Pornhubcasino.com - Freerolle

Pisanie by Gicior88 on Sro 3 Sie - 11:03

ogolnie chyba jest lipa z wyplatami mam 50 dolcow obrócone zwerifikowane konto przez email i kamerke, chce wyplacic na karte ale nie moge :> ktos cos wie, pomoze?

Gicior88
Straight
Straight

Liczba postów : 16
Punkty : 17
Reputacja : 1
Dołączył : 11/07/2016

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Pornhubcasino.com - Freerolle

Pisanie by olauolsson on Sro 3 Sie - 11:09

@Gicior88, wypłacaj na konto bankowe. Na rachunek bankowy, nie kartę.

_________________
Zapraszam na mojego amatorskiego bloga!

www.coswiecejnizmilosc.blogspot.com Wink
avatar
olauolsson
al Straight Flush
al Straight Flush

Liczba postów : 2122
Punkty : 73
Reputacja : 425
Dołączył : 18/01/2015
Wiek : 95
Skąd : Paris, France

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Pornhubcasino.com - Freerolle

Pisanie by Gicior88 on Sro 3 Sie - 13:24

niby gdzie Smile??? nie moge czegos takiego znalesc jest tylko wyplata na karte bo musze podac wszystkie dane jak bym wplacal ale wyplacam, jest napisane ze najpierw musze zrobic przelew karta.

Gicior88
Straight
Straight

Liczba postów : 16
Punkty : 17
Reputacja : 1
Dołączył : 11/07/2016

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Pornhubcasino.com - Freerolle

Pisanie by oskar1899 on Sob 13 Sie - 19:21

hehe sam wrzucilem ten temat a teraz mam tam bana za rzekome granie "bingo" i namawianie graczy do tego samego Smile
podobno zlamalem tym regulamin, ale i w nim sie takich zeczy nie doszukalem.

Thank you for contacting PornhubCasino support. My name is Mark Davis.
You have been banned from our Freerolls due to breach of terms and conditions.
You have played and encouraged others to play bingo instead of real poker.

kiedy poprosilem o unban otrzymalem konkretna odpowiedz Razz

-No sorry,
We can not do nothing for you.
avatar
oskar1899
VIP
VIP

Liczba postów : 726
Punkty : 334
Reputacja : 267
Dołączył : 23/05/2015
Wiek : 31
Skąd : nowa ruda

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Pornhubcasino.com - Freerolle

Pisanie by Gicior88 on Sob 13 Sie - 19:36

i tak to jest jeden wielki badziew ;d raczej szkoda czasu zeby tam grac bo nie da rady wyplacic, zrobilem wplate karta i nie idzie wyplacic ta sama droga, jedyna opcja jaka mozna wyplacac jest entropay, tak mi napisali, czytalem o tej metodzie wyplaty i nie jest za ciekawa probowalem isc w tym kierunku zakonczylo sie blokada karty wiec 70 dolcow lezy i lezy Smile

Gicior88
Straight
Straight

Liczba postów : 16
Punkty : 17
Reputacja : 1
Dołączył : 11/07/2016

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Pornhubcasino.com - Freerolle

Pisanie by Jajeeek on Sob 13 Sie - 19:37

Skrill podobno za poltora tygodnia jesli beda sie trzymac tego co mowili na pocztku,zobaczymy

Jajeeek
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 303
Punkty : 312
Reputacja : 48
Dołączył : 02/06/2016
Wiek : 21
Skąd : Warszawa

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Pornhubcasino.com - Freerolle

Pisanie by Grzesiek on Pon 15 Sie - 16:47

@Gicior88 napisał:i tak to jest jeden wielki badziew ;d raczej szkoda czasu zeby tam grac bo nie da rady wyplacic, zrobilem wplate karta i nie idzie wyplacic ta sama droga, jedyna opcja jaka mozna wyplacac jest entropay, tak mi napisali, czytalem o tej metodzie wyplaty i nie jest za ciekawa probowalem isc w tym kierunku zakonczylo sie blokada karty wiec 70 dolcow lezy i lezy Smile

Żaden badziew, dwa razy zleciłem wypłaty na kartę i dwa razy doszły w ciągu 48h (druga zlecona w czwartek wieczorem, przyszła dziś). Także pornhubcasino jest jak najbardziej wypłacalne. :-)

Grzesiek
Three of a Kind
Three of a Kind

Liczba postów : 2
Punkty : 2
Reputacja : 0
Dołączył : 15/08/2016

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Pornhubcasino.com - Freerolle

Pisanie by krychkik on Wto 30 Sie - 18:44

na karte z banku zlecales? bo myslalem zeby podac karte ze skrilla albo z netellera.. przejdzie to?

Nie tworzymy piramidek cytatów zgodnie z Netykietą forum. MisieQ88

krychkik
Three of a Kind
Three of a Kind

Liczba postów : 9
Punkty : 12
Reputacja : 3
Dołączył : 29/12/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Strona 2 z 3 Previous  1, 2, 3  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach