Konkurs najwyzsze laczne trafione AKO

Go down

Konkurs najwyzsze laczne trafione AKO

Pisanie by chyzio7 on Pon 4 Gru 2017 - 20:36

1. Konkurs bedzie polegal na codziennym typowianu dowolnych z wybranej przez siebie dyscypliny 3 zdarzen i podaniu lacznego ako (operatego o bukmachera TOTOLOTEK)
3. Nie ma minimalnego AKO. (moze to byc 1,20 jak i 10,00... to wasza decyzja jaka obierzecie strategie, nalezy pamietac ze brane pod uwage beda tylko trafione AKO )
2. Konkurs bedzie podzielony na 9 etapow, kazdego dnia konkursu kazdy uczestnik bedzie podawal swoje 3 typy z danym lacznym ako.
3. Po zakonczeniu konkursu zostanie zliczone i zsumowane laczne trafione z kazdego dnia ako danego uczestnika
4. Wygrywa osoba ktora bedzie miala najwieksze lacznie trafione ako po 9 etapie konkursu
5. Zapisy do konkursu potrwaja do 7.12.2017 w temacie do tego wyznaczonym
6. Maksymalna ilosc uczestnikow to 30 osob
7. Pierwszy etap konkursu rozpocznie 9.12.2017 i z kolejnym dniem kolejny etap az do ostatniego 9 etapu czyli 17.12.2017
8. Swoje typy bedziecie dodawac do przeze mnie zalozonych tematow z danym etapem
9. Nowe etapy beda pojawialy sie po zakonczeniu poprzedniego etapu
10. W oddzielnym temacie, po zakonczeniu kazdego etapu beda zliczane na biezaco wygrane ako kazdego z uczestnikow
11.Nagroda dla zwyciezcy bedzie 200zł przelane na konto skrill, za zajecie 2 miejsca bedzie 50zł psc, a za 3 miejsce 20zł psc
12. ZAKAZ EDYTOWANIA POSTOW
13. Do rozpoczecia pierwszego etapu zastrzegam sobie mozliwosc dopisania kolejnych punktow do regulaminu ( bo napewno bedzie jakies aleeee... heh Smile )
avatar
chyzio7
Flush
Flush

Liczba postów : 283
Punkty : 353
Reputacja : 145
Dołączył : 15/06/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Konkurs najwyzsze laczne trafione AKO

Pisanie by Mario777 on Sro 6 Gru 2017 - 11:10

Kilka pytań odnośnie konkursu : Jeśli wybiorę w danym dniu 3 mecze z tenisa , jeden się odbędzie a 2 przeniesione na następny dzień to zaliczają się do AKO czy tylko ten jeden mecz ? Czy mecz musi skończyć się przed 23.59 żeby był zaliczony ? Jeśli jakiś mecz , np z piłki nożnej , najpierw jest w ofercie , a popołudniu jest odwołany , to można go w tym dniu zastąpić innym ?

Mario777
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 404
Punkty : 402
Reputacja : 161
Dołączył : 01/03/2017

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Konkurs najwyzsze laczne trafione AKO

Pisanie by chyzio7 on Czw 7 Gru 2017 - 2:10

@Mario777 napisał:Kilka pytań odnośnie konkursu : Jeśli wybiorę w danym dniu 3 mecze z tenisa , jeden się odbędzie a 2 przeniesione na następny dzień to zaliczają się do AKO czy tylko ten jeden mecz ? Czy mecz musi skończyć się przed 23.59 żeby był zaliczony ? Jeśli jakiś mecz , np z piłki nożnej , najpierw jest w ofercie , a popołudniu jest odwołany , to można go w tym dniu zastąpić innym ?


No jezeli mecz sie nie odbedzie, lub tak jak mowisz zostanie przeniesiony na nastepny dzien to poprostu ako liczy sie bez tego danego meczu...

Odnosnie typow o ktorej musi sie konczyc mecz i do ktorej mozna oddawac typy to podam w temacie jak zakoncza sie zapisy ktore trwaja jeszcze dzisiaj do konca dnia...

Nie jezeli mecz bedzie odwolany nie mozna go zastapic innym, poprostu ako liczy sie bez tego meczu...
avatar
chyzio7
Flush
Flush

Liczba postów : 283
Punkty : 353
Reputacja : 145
Dołączył : 15/06/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Konkurs najwyzsze laczne trafione AKO

Pisanie by chyzio7 on Czw 7 Gru 2017 - 2:12

Ale ogolnie mysle ze bedzie malo takich sytuacji zeby byl mecz odwolany itd no moze jak ktos bedzie gral tenis, to cos takiego sie zdarzy...
avatar
chyzio7
Flush
Flush

Liczba postów : 283
Punkty : 353
Reputacja : 145
Dołączył : 15/06/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Konkurs najwyzsze laczne trafione AKO

Pisanie by Pilonek® on Czw 7 Gru 2017 - 12:55

@chyzio7 oj bedzie sporo nawet takich sytuacji tymbardziej, że to ako a nie pojedyńcze mecze a wiele osób stawia tutaj głównie tenis a to bedą cyrki z pogodą itp
avatar
Pilonek®
al Straight Flush
al Straight Flush

Liczba postów : 3379
Punkty : 2071
Reputacja : 889
Dołączył : 29/04/2016
Wiek : 21

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Konkurs najwyzsze laczne trafione AKO

Pisanie by chyzio7 on Pią 8 Gru 2017 - 7:55

WAZNA INFORMACJA !!

Z uwagi na brak mojego czasu w dniu dzisiejszym, niestety musimy przesunac konkurs o jeden dzien tzn ze pierwszy etap konkursu rozpocznie sie dnia 10.12.2017 a zakonczy 18.12.2017, a takze dlatego ze dostalem kilka wiadomosci dotyczacych tego czy mozna byloby sie jeszcze zapisac do konkursu wydluzam liczbe uczestnikow do 40 osob i przedluzam zapisy do konca dnia dzisiejszego. Pozdrawiam
avatar
chyzio7
Flush
Flush

Liczba postów : 283
Punkty : 353
Reputacja : 145
Dołączył : 15/06/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Konkurs najwyzsze laczne trafione AKO

Pisanie by bakubet on Sob 9 Gru 2017 - 20:00

Jutro start tak? Więc gdzie mogę oddać typy, będzie dzisiaj jakiś temat założony?

bakubet
Straight
Straight

Liczba postów : 41
Punkty : 29
Reputacja : 2
Dołączył : 26/10/2017

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Konkurs najwyzsze laczne trafione AKO

Pisanie by ravoldi88 on Nie 10 Gru 2017 - 1:14

najwyższe trafione ako bedzie brane pod uwage. czyli innymi słowy trzeba trafic wszystkie mecze żeby AKO było wilczane tak ?
avatar
ravoldi88
al Straight Flush
al Straight Flush

Liczba postów : 1283
Punkty : 942
Reputacja : 125
Dołączył : 14/05/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Konkurs najwyzsze laczne trafione AKO

Pisanie by chyzio7 on Nie 10 Gru 2017 - 7:10

@ravoldi88 napisał:najwyższe trafione ako bedzie brane pod uwage. czyli innymi słowy trzeba trafic wszystkie mecze żeby AKO było wilczane tak ?

Tak dokladnie Smile
avatar
chyzio7
Flush
Flush

Liczba postów : 283
Punkty : 353
Reputacja : 145
Dołączył : 15/06/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Konkurs najwyzsze laczne trafione AKO

Pisanie by chyzio7 on Wto 12 Gru 2017 - 7:30

Uwaga !
Od etapu 4 bedzie tak ze kazdy kolejny etap bedzie sie zaczynal nie z dniem nastepnym tylko co drugi dzien. Wtedy bedziecie mogli stawiac mecze ktore zaczynaja sie w danym dniu etapu konkursu, a koncza nawet Nastepnego dnia


Czyli :
Etap 4 - 14.12.2017
Etap 5 - 16.12.2017
Etap 6 - 18.12.2017
Etap 7 - 20.12.2017
Etap 8 - 22.12.2017
Etap 9 - 24.12.2017
Zkonczenie konkursu - 25.12.2017

Pozdrawiam.
avatar
chyzio7
Flush
Flush

Liczba postów : 283
Punkty : 353
Reputacja : 145
Dołączył : 15/06/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Konkurs najwyzsze laczne trafione AKO

Pisanie by micek181 on Wto 12 Gru 2017 - 9:49

Moim zdaniem lepiej zrobić i zakończyć przed świętami, dużo osób wyjeżdża myślę na święta bądź będzie zajęta.... To jest tylko moja sugestia.., niech inni się wypowiedza jeszcze....

_________________
Micek Smile
avatar
micek181
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 805
Punkty : 467
Reputacja : 70
Dołączył : 17/11/2015
Wiek : 99

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Konkurs najwyzsze laczne trafione AKO

Pisanie by MisieQ88 on Wto 12 Gru 2017 - 10:04

Jak dla mnie to rybka, ja pracuje w okresie około świątecznym, więc mi pasuje jak jest.
avatar
MisieQ88
VIP
VIP

Liczba postów : 3230
Punkty : 136
Reputacja : 675
Dołączył : 05/02/2015
Wiek : 30
Skąd : Somwhere over the rainbow

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Konkurs najwyzsze laczne trafione AKO

Pisanie by kopek92 on Pią 22 Gru 2017 - 23:37

@chyzio7 koniec konkursu i ogłoszenie upadłości ? ;D

kopek92
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 857
Punkty : 690
Reputacja : 167
Dołączył : 25/03/2015
Wiek : 26

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Konkurs najwyzsze laczne trafione AKO

Pisanie by smika on Sro 27 Gru 2017 - 12:47

@kopek92 na to wygląda ze juz po konkursie i nagrodach
avatar
smika
Użytkownik roku 2017
Użytkownik roku 2017

Liczba postów : 2688
Punkty : 748
Reputacja : 1761
Dołączył : 20/12/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Konkurs najwyzsze laczne trafione AKO

Pisanie by kopek92 on Sro 27 Gru 2017 - 14:42

Nie zapowiadalo się ze chyzio wywinie taki numer , a szkoda bo moze udalo by sie cos wygrac :/

kopek92
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 857
Punkty : 690
Reputacja : 167
Dołączył : 25/03/2015
Wiek : 26

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach