bet90 - recenzja

Go down

bet90 - recenzja

Pisanie by jolanka on Wto 1 Sty 2019 - 22:30

Adres strony: bet90.com
Usługi: Kasyno, Kasyno na żywo, sporty,
Polska Wersja językowa: Nie
Dostępne sieci/Oprogramowanie: Play'n GO, Quickspin, (był netent jeszcze niedawno, ale się zmył  Shocked )
Licencja: mga
Kontakt z support: LiveChat, e-mail : support@bet90.com
Typ kasyna: instant
Metody wpłat: Skrill, Neteller, Paysafecard, Visa,   Mastercard, Trustly, SofortBank
Minimalny depozyt: 20€
Bonus od pierwszej wpłaty: sport:100% bonus up to 100€ z kodem SWP100 , kasyno: 125% do 350€ z kodem 350FIRST

Czas oczekiwania na wypłatę:
- portfele elektroniczne: do 48h (w moim przypadku 4 krotnie do 12h),
- karta kredytowa: 3-5 dni

moja opinia:

Generalnie problemów z nimi nie miałam jako z depozytem czy wypłatą, dość przyjazny layout, strona nie laguje, ja lubię live betting, a tu działa bez zarzutów, dobrze się też korzysta z oferty przedmeczowej. Jeżeli chodzi o kasyno, to wybór gier na tę chwilę bardzo skąpy, jak na te czasy, dwóch providerów: play`n`go i quickspin, gdzie do niedawna był też netent (może to chwilowa niedyspozycja działu technicznego pirat , o której zaraz napiszę). Kontakt z supportem nawet szybki i live chat i email, wypłaty na skrill do 12h kilkukrotnie mi przyszły, nie były nigdy przeciągane, więc w tym temacie wzorowo Wink
No ale... nie wiem kogo w dziale technicznym IT zatrudniają, bo w tych czasach takiego fixu nie naprawić w dwa tygodnie, to jak nie umieć włączyć komputera przez kilkuletnie dziecko. Rozsyłali darmowe spiny z okazji świąt. Za pierwszym razem dali ich 30, w mailu stawka podana 0,15e "each spin", a w grze 0,01 ustawione na 1 linię, support mnie zbył, bo rozegrałam, nie zrobiłam screena, więc dla nich wszystko w porządku. za drugim razem tez był ten sam błąd, tym razem zrobiłam screena, wysłałam maila i od dwóch tygodni dostaję taką korespondencję "1. Hello ,

thank you for contacting us.

Please excuse the inconvenience caused regarding the Freespins.

The wrong coin value is due to a technical issue and our relevant department is working on a solution. Once there is more info, we will get back to you.

If you have any further questions, do no hesitate to contact us again.
2. Hello
I am contacting you regarding your previous email to us.

Our technical department is still working on a solution and once the issue is solved, we will get back to you immediately.

Please excuse the inconvenience that it takes longer! As soon as possible we will get back to you!

If you have any further questions, do not hesitate to contact us again.
3. just wanted to make a little update regarding the Freespins issue you experienced.

I have contacted our technical team disregarding and the colleagues are still investigating what exactly caused the issue.

We are  sorry that the solving takes longer time, but this has affected other users as well. We are working as fast as possible to handle this and once it's done we will immediately get back to you.

Thank you for your patience and understanding!

wkurzam się, bo spiny są bez obrotu, a tu takie cyrki, zamiast dodać dobrze, to oni się zastanawiają, dlaczego dodali źle...
jolanka
jolanka
VIP
VIP

Liczba postów : 1036
Punkty : 563
Reputacja : 470
Dołączył : 10/08/2016

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach