ecoPayz portfel elektroniczny

Strona 13 z 13 Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Go down

ecoPayz portfel elektroniczny - Page 13 Empty ecoPayz portfel elektroniczny

Pisanie by bigben79 on Wto 11 Lip - 16:15

First topic message reminder :

eco payz
ecoPayz

Założę wątek jak ktoś wie coś więcej to proszę dopisać dzięki  Wink
Informacje o ecoPayz

Usługa transferów pieniężnych ecoPayz umożliwia błyskawiczne przesyłanie środków do znajomych, rodziny oraz innych odbiorców ze wszystkich krajów, w których usługa ecoPayz jest dostępna. Transfery są możliwe w ponad 45 walutach. Do korzystania z tej usługi wymagane jest posiadanie konta ecoAccount na poziomie Silver (srebrnym) lub wyższym. Nowi klienci mogą utworzuć bezpłatne konto Classic, a następnie przkształcić je w konto Silver.

Do konto ecoPayz najlepiej zamówić ecoCard obsługuje ją Mastercard® dostęp do kasy natychmiast w pobliskim bankomacie.Wydanie karty jest darmowe.

1. Dobry kontakt, na stronie LC.
2. Możliwość dodania subkonta w innej walucie niż pierwotnie wybrana (Account Currency Account).
3. Wirtualna karta ecoVirtualcard, którą możecie płacić jak normalną karta - aktywacja karty 1.8 EUR.
4. Trzy wypłaty dziennie po 250 EUR (przy koncie Silver) każda z bankomatów - czyli 750 EUR dziennie.

Weryfikacja szybka i bezproblemowa dowód plus wyciąg ewentualnie jakiś rachunek.

_________________
Cobr kasyno online

Cobra kasyno online 100% do 2500 PLN oraz 250 darmowych spinów
bigben79
bigben79
Moderator
Moderator

Liczba postów : 7081
Punkty : 2445
Reputacja : 5635
Dołączył : 16/04/2015
Skąd : Chrząszczyżewoszyce

Powrót do góry Go down


ecoPayz portfel elektroniczny - Page 13 Empty Re: ecoPayz portfel elektroniczny

Pisanie by SuchyJKS on Sro 29 Lip - 16:27

Mimo korzystania z Revoluta warto zamówić sobie ecopayz w EUR też. Nie musisz przerzucać kasy, tylko sobie płacisz kartą ecoPAyz. Korzystam za granicą z ecoPayz i Revolut i w sumie spoko sprawa Wink Także za darmo moim zdaniem warto hehe Very Happy

_________________
Cobr kasyno online
Cobra kasyno online 10 darmowych spinów bez depozytu oraz spiny o wartości 100 EUR za minimalny dpeozyt
SuchyJKS
SuchyJKS
Admin
Admin

Liczba postów : 11681
Punkty : 20411
Reputacja : 5164
Dołączył : 23/06/2015
Wiek : 75

Powrót do góry Go down

ecoPayz portfel elektroniczny - Page 13 Empty Re: ecoPayz portfel elektroniczny

Pisanie by umil on Pią 7 Sie - 10:10

Ktoś się orientuje czy z tej nowej karty w walucie PLN wpłacając do Revolut zapłacę te ich 4% prowizji jak przy karcie w EURO czy może da się darmowo do Revolut wpłacić?

_________________
Na czarnej liście mam: ravfi77 mscreative kasynowy MagicznyTyp upizgany OuLu

umil
al Straight Flush
al Straight Flush

Liczba postów : 1291
Punkty : 903
Reputacja : 545
Dołączył : 18/02/2018

Powrót do góry Go down

ecoPayz portfel elektroniczny - Page 13 Empty Re: ecoPayz portfel elektroniczny

Pisanie by SuchyJKS on Pią 7 Sie - 12:13

Raczej zapłacisz, bo to nie chodziło o przewalutowanie tylko jest to opłata manipulacyjna. Ogólnie póki co super jest ta karta ecopayz w PLN, normalnie w każdym sklepie przyjmuje, co 10 chyba transakcja tylko pin trzeba wpisać, poza tym nie ma się do czego przyczepić.

_________________
Cobr kasyno online
Cobra kasyno online 10 darmowych spinów bez depozytu oraz spiny o wartości 100 EUR za minimalny dpeozyt
SuchyJKS
SuchyJKS
Admin
Admin

Liczba postów : 11681
Punkty : 20411
Reputacja : 5164
Dołączył : 23/06/2015
Wiek : 75

Powrót do góry Go down

ecoPayz portfel elektroniczny - Page 13 Empty Re: ecoPayz portfel elektroniczny

Pisanie by paulaoss24 on Sro 12 Sie - 13:14

Witam wpłaty payu lub przelew24 ile trwa instant czy trzeb czekać ?

paulaoss24
Straight
Straight

Liczba postów : 84
Punkty : 100
Reputacja : 18
Dołączył : 24/08/2016
Wiek : 28
Skąd : Gdańsk

Powrót do góry Go down

ecoPayz portfel elektroniczny - Page 13 Empty Re: ecoPayz portfel elektroniczny

Pisanie by umil on Sro 12 Sie - 13:15

U mnie zawsze instant w przeciwieństwie do Skrilla gdzie czasem i prze dobę nie dojdą mimo,że "przelewy24" przekazały do odbioru

_________________
Na czarnej liście mam: ravfi77 mscreative kasynowy MagicznyTyp upizgany OuLu

umil
al Straight Flush
al Straight Flush

Liczba postów : 1291
Punkty : 903
Reputacja : 545
Dołączył : 18/02/2018

Powrót do góry Go down

ecoPayz portfel elektroniczny - Page 13 Empty Re: ecoPayz portfel elektroniczny

Pisanie by paulaoss24 on Sro 12 Sie - 13:28

ok dzięki Cool pirat

paulaoss24
Straight
Straight

Liczba postów : 84
Punkty : 100
Reputacja : 18
Dołączył : 24/08/2016
Wiek : 28
Skąd : Gdańsk

Powrót do góry Go down

ecoPayz portfel elektroniczny - Page 13 Empty Re: ecoPayz portfel elektroniczny

Pisanie by majorqWW on Czw 13 Sie - 6:11

jak najlatwiej wypłacić pieniądze z ecopayz,'gdy nie mam karty ECO, ani nie mam konta bankowego...

majorqWW
Flush
Flush

Liczba postów : 112
Punkty : 156
Reputacja : 30
Dołączył : 07/06/2016

Powrót do góry Go down

ecoPayz portfel elektroniczny - Page 13 Empty Re: ecoPayz portfel elektroniczny

Pisanie by SuchyJKS on Czw 13 Sie - 8:43

Na revolut (pewnie też nie masz? Very Happy). Zamów kartę 2 tygodnie idzie około.

_________________
Cobr kasyno online
Cobra kasyno online 10 darmowych spinów bez depozytu oraz spiny o wartości 100 EUR za minimalny dpeozyt
SuchyJKS
SuchyJKS
Admin
Admin

Liczba postów : 11681
Punkty : 20411
Reputacja : 5164
Dołączył : 23/06/2015
Wiek : 75

Powrót do góry Go down

Strona 13 z 13 Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nomini Kasyno bonus 22bet kasyno bonus Dozen Spins Casino