Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Strona 24 z 25 Previous  1 ... 13 ... 23, 24, 25  Next

Go down

Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by seboafc on Pią 17 Lis 2017 - 21:31

First topic message reminder :

Kurwa mać pojebało mnie całkowicie na 28 minut przed końcem meczu po 3.20 overek 5.5 na żółte karteczki stawiam, brakuje trzech....po 90 minutach kurwa oczywiście brakuje jednej kartki...
Ja rozumiem że to kurwa zależy jaki sędzia itp Ale czemu ten pierdolony żabojad nie dał kartki typowi co jebnał rywala i drugiemu co odepchnął tego co jebnął....
Kurwa no za drobne zagrałem do tego pożyczone i wkurwia mnie to bo te dwie żółte co dał to mógł dać ale też nie musiał dać.... ale za te przepychanki i nawet lekkie jebniecie rywala to żółta powinna być bankowo no kurwa mać jak pech to pech....

Najrzadziej to mi free bingo brakuje...nie wiem ale jak było free bingo nie czułem takiego głodu hazardowego a terakurwaz to kurwa ...
Free Bingo wróć !!!!
avatar
seboafc
VIP
VIP

Liczba postów : 4393
Punkty : 87
Reputacja : 1933
Dołączył : 09/06/2016
Wiek : 26

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down


Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by ravoldi88 on Pią 11 Maj 2018 - 22:14

każdy dzisiaj Marsylia pewniak,grac grubo... taki chuj
avatar
ravoldi88
al Straight Flush
al Straight Flush

Liczba postów : 1129
Punkty : 829
Reputacja : 105
Dołączył : 14/05/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by ravoldi88 on Pon 14 Maj 2018 - 14:00

Khachanov jebane gówno 5-2 brejki na seta, przepierdala 5-7, kurwa mać
avatar
ravoldi88
al Straight Flush
al Straight Flush

Liczba postów : 1129
Punkty : 829
Reputacja : 105
Dołączył : 14/05/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by krezusoamaruso on Pon 14 Maj 2018 - 16:17

Haha wykoncza cię te buki. Mi wczoraj 3 single over w kosza w każdym punkta w braklo
avatar
krezusoamaruso
al Straight Flush
al Straight Flush

Liczba postów : 1697
Punkty : 720
Reputacja : 229
Dołączył : 22/04/2017

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by jolanka on Czw 7 Cze 2018 - 22:50

ja pierdolę, dlaczego nie ma tu emotki z jakimś kałachem co rozstrzeli wsjo wsjem Wink

bez podtekstów Wink chyba każdy miał czasami taki nastrój, żeby tak postrzelać jak w csie Wink



💣

💣

💣

💣

💣
tylko to znalazłam póki co Wink
coś więcej do rozładowania napięcia by się przydało ;D
avatar
jolanka
VIP
VIP

Liczba postów : 887
Punkty : 374
Reputacja : 409
Dołączył : 10/08/2016

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by zajonc on Sro 13 Cze 2018 - 14:06

Jebana kurwa makaroniarska. Ja pierdole... Jak kurwa można przepierdolić seta prowadząc 5:0... no jak kurwa pierdolone mafijne tenisowe makaroniarze. A chuj mu w dupe.

_________________
bounce
avatar
zajonc
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 633
Punkty : 574
Reputacja : 138
Dołączył : 14/03/2016
Skąd : inąd.

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by micek181 on Nie 17 Cze 2018 - 19:03

kurwa @seboafc wrocil? ja pitole Smile gdzieś ty kurwa był....

_________________
Micek Smile
avatar
micek181
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 765
Punkty : 447
Reputacja : 68
Dołączył : 17/11/2015
Wiek : 98

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by jolanka on Wto 19 Cze 2018 - 18:55

NO I HUJ.......



putin już wszystkim wypłacił tantiemy za mundial, żeby tylko rosja dawaj wygrała pierwszy w historii, argentyna, niemcy, kolumbia, w finale ruskie z islandią o finał zagrają ...zapomniałam o takich remisach jak brasilia, espania i portugal affraid


kilka dni temu oglądałam jakiś dokument, który zaczął się słowami mundial w Rosji? to jakiś żart, nic dobrego z tego nie będzie, kto wpadł/zapłacił za taki pomysł... hehe wtedy potraktowałam to jako żart, a teraz zaczynam się dogłębniej zastanawiać nad tym, chyba warto na ruskich nawet 10 zyla dać żeby po takim kursie zgarnąć sumkę...
avatar
jolanka
VIP
VIP

Liczba postów : 887
Punkty : 374
Reputacja : 409
Dołączył : 10/08/2016

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by ruter on Czw 21 Cze 2018 - 16:33

Sawfat co za kurwa niedorozwinieta..
avatar
ruter
Flush
Flush

Liczba postów : 203
Punkty : 300
Reputacja : 112
Dołączył : 19/09/2017

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by ravfi77 on Czw 21 Cze 2018 - 17:44

nie wiem co ten netent za pierdolona gre znowu wymyslil ale jeszcze sie nie spotkalem ze slotem ktory przez 30 spnow nie dal ani jednej wygranej.
netent juz ewidentnie gra w huja z graczami omijajcie ta gre z daleka
pisalem o jumanji


Ostatnio zmieniony przez ravfi77 dnia Czw 21 Cze 2018 - 18:32, w całości zmieniany 1 raz

_________________


wyplaty od 2 euro na skrilla
avatar
ravfi77
al Straight Flush
al Straight Flush

Liczba postów : 1214
Punkty : 85
Reputacja : 327
Dołączył : 19/11/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by ruter on Czw 21 Cze 2018 - 18:01

Puscilem auto 50 po 0.45 na nowej grze netent i z 20e zostalo 4e mimo trafienia fs.. Kurwa!
avatar
ruter
Flush
Flush

Liczba postów : 203
Punkty : 300
Reputacja : 112
Dołączył : 19/09/2017

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by seboafc on Pią 22 Cze 2018 - 18:06

turniej w everum...wygrane 10 fs i 0 kurwa ja pierdole jak zwykle cały chuj daje....
avatar
seboafc
VIP
VIP

Liczba postów : 4393
Punkty : 87
Reputacja : 1933
Dołączył : 09/06/2016
Wiek : 26

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by zjedzony777 on Pią 22 Cze 2018 - 18:36

@seboafc napisał:turniej w everum...wygrane 10 fs i 0 kurwa ja pierdole jak zwykle cały chuj daje....

ja dzis 1 miejsce w 1 turku ale syplo cale 2e

_________________
Spiny za osiągnięcia, casino race , alternatywne kasyno do videoslots - polecam
CHANZ

Bez spiny
avatar
zjedzony777
Flush
Flush

Liczba postów : 251
Punkty : 367
Reputacja : 151
Dołączył : 25/04/2015
Wiek : 26
Skąd : opolskie/ Bad kissingen

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by ravfi77 on Pią 22 Cze 2018 - 19:05

ja czesto tam fs wygrywam w tych turkach i tez nigdy nic nie daja

_________________


wyplaty od 2 euro na skrilla
avatar
ravfi77
al Straight Flush
al Straight Flush

Liczba postów : 1214
Punkty : 85
Reputacja : 327
Dołączył : 19/11/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by seboafc on Pią 22 Cze 2018 - 19:07

najgorzej to mi szkoda tego turka w videoslots bo chętnie bym pograł ale depo brak niestety kurwa mać Sad

@ravfi77 to tak jak mi zawsze zero raz chyba czy dwa z 1 euro dało Razz ogólnie pierdolnik mają w Everum z tymi turkami, gry zmieniają i jakieś problemy często Razz
avatar
seboafc
VIP
VIP

Liczba postów : 4393
Punkty : 87
Reputacja : 1933
Dołączył : 09/06/2016
Wiek : 26

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by ruter on Pią 22 Cze 2018 - 22:01

@seboafc A co sie kurwa tak w ogole z toba stało, musiales spierdalac przed wierzycielami?
avatar
ruter
Flush
Flush

Liczba postów : 203
Punkty : 300
Reputacja : 112
Dołączył : 19/09/2017

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by seboafc on Pią 22 Cze 2018 - 22:06

@ruter nie trafiłeś kurwa mać. Poprostu musiałem odpocząć i tak wyszło do chuja Pana ale już wròciłem Smile
avatar
seboafc
VIP
VIP

Liczba postów : 4393
Punkty : 87
Reputacja : 1933
Dołączył : 09/06/2016
Wiek : 26

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by ravfi77 on Pią 22 Cze 2018 - 22:38

kurwa mac w srode 150zl przepierdolona na bod sypalo ksiazkami a najwyzsza wygrana to 30zl dzisiaj kolejne 150 i ta sama sytuacja

mecze juz z 9 miechow ta gre i nigdy 5 glow nie zlapalem pierdolony slot
a widze ze inni to w jeden dzien 2X trafiaja

_________________


wyplaty od 2 euro na skrilla
avatar
ravfi77
al Straight Flush
al Straight Flush

Liczba postów : 1214
Punkty : 85
Reputacja : 327
Dołączył : 19/11/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by łowca on Pią 22 Cze 2018 - 23:58

Japierdolen wszystko w pizde , kiedy sie w koncu odkuje

łowca
Straight
Straight

Liczba postów : 27
Punkty : 22
Reputacja : 0
Dołączył : 15/06/2018

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by umil on Sob 23 Cze 2018 - 5:52

A pierdole tego jebanego videoslota. 3 godziny i prawie w ogóle nawet nie pograłem,nie mówiąc już nawet o wygranej. Wole sobie mecz pooglądać niż grac u tych oszustów:


Support twierdzi,że u nich nicki mogą się powtarzać bo nie są tożsame z username. Ale nie znam innego kasyna gdzie nicki mogły by się powtarzać. Po za tym chyba po to są nicki aby można było rozpoznawać przeciwników bo przeciez wszyscy moglibyśmy mieć nick "Anonymous"

umil
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 325
Punkty : 378
Reputacja : 86
Dołączył : 18/02/2018

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by jolanka on Nie 24 Cze 2018 - 21:38

ja pierdolę
avatar
jolanka
VIP
VIP

Liczba postów : 887
Punkty : 374
Reputacja : 409
Dołączył : 10/08/2016

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by drx25 on Nie 24 Cze 2018 - 23:02

Dwa dni temu wpadlem do lidla na zakupy. Przede mna kolo kupowal czteropak argusa i nerwowo pytal sie kasjerki czy mozna placic karta. W powietrzu unosila sie blizej nieokreslona jebiaca won. Okazalo sie ze typowi zagotowala sie kiszka stolcowa i jego zwieraxze nie wytrzymaly presji. Od kasy do wyjscia jest jakies 10 metrow no i nasz mistrz napiecia postawil mi wysoko poprzeczke tj. zeby wyjsc ze sklepu musialem wrocic do lat dziecinstwa i przypomniec sobie jak gralo sie w popularne "klasy". Po calym tym pierdolonym incydencie czulem mniejsze zazenowanie niz po tym co widzialem w kurski tv. Wierze ze gdzies tam w tym sochi stacjonuje jakas ekipa Manuelow Arboledow i czekaja ze swoimi kolumbijskimi paluchami zeby powtykac je w dupe tym pierdolonym nieudacznikom. Po cichu ludze sie jeszcze ze putin wyda oswiadczenie ze to byli jacys jebani ruscy menele przebrani w koszulki ktore mozna kupic w kazdym sklepie sportowym.

drx25
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 323
Punkty : 381
Reputacja : 220
Dołączył : 14/12/2017

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by umil on Nie 24 Cze 2018 - 23:51

@drx25 Ty jesteś kurwa jakiś poeta.Bo te twoje wszystkie posty jak się czyta to można odnieść wrażenie,że jesteś taki elo-ziomuś mocny na rozkmine,że byś każdego rozkurwił szczekaczką.
Weź coś tak zarapuj,wrzuć na YT i żyj z donatów.

Teraz tak się hajs trzepię na gimbusach

umil
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 325
Punkty : 378
Reputacja : 86
Dołączył : 18/02/2018

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by seboafc on Czw 28 Cze 2018 - 17:39

po chuj ten Nawałka wpuszcza Sławka Peszko na boisko ? ja pierdole typa nie powinno być na Mundialu a ten jeszcze go wpuszcza jakby nie miał kogo wprowadzić do gry....nie no prośba ...

Nawałka żegnamy !!
avatar
seboafc
VIP
VIP

Liczba postów : 4393
Punkty : 87
Reputacja : 1933
Dołączył : 09/06/2016
Wiek : 26

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by jolanka on Nie 1 Lip 2018 - 23:32

w finale zagra francja z rosją, francja nagle zapomni jak się strzela do bramki i ruskie konie wygrają mundiaL :d
OT, TAKIE SPOSTRZEŻENIE, JApierdolę, żeby nie było że nie przeklinam Wink

aczkolwiek mam nadzieję, że jutro belgia i brazylia pokażą klasę i na to liczę ....
avatar
jolanka
VIP
VIP

Liczba postów : 887
Punkty : 374
Reputacja : 409
Dołączył : 10/08/2016

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wulgaryzm? Tutaj możesz :D

Pisanie by seboafc on Nie 1 Lip 2018 - 23:44

No kurwa mać tak może być Very Happy
Ruskie wygrają mundial remisując wszystkie mecze , i po karnych zawsze Very Happy
@Jolanka Twoje zdrowie !! Smile
avatar
seboafc
VIP
VIP

Liczba postów : 4393
Punkty : 87
Reputacja : 1933
Dołączył : 09/06/2016
Wiek : 26

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Strona 24 z 25 Previous  1 ... 13 ... 23, 24, 25  Next

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach