10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained

+5
Federer
atikapatum88
SuchyJKS
keszim
Kurek
9 posters

Strona 3 z 3 Previous  1, 2, 3

Go down

10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained - Page 3 Empty 10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained

Pisanie by atikapatum88 Pon Mar 08 2021, 17:42

First topic message reminder :

10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained - Page 3 Gods_r11

GODSUNCHAINED to gra karciana, podobna do Hearthstone pewnie Wam sie przewinela.
Budujecie swoj zestaw kart, kazda ma inne statystyki/umiejetnosci/moce i musicie zbic przeciwnika do 0 pkt zycia uzywajac ich.

Powrocila promocja dla nowych graczy - ciekawa opcja, zeby zaczac przygode z Godsunchained Very Happy
Do zdobycia 10 $GODS, ktore sa listowane na COINBASE w bardzo latwy sposob Very Happy

1. Rejestracja z linku ref:  https://godsunchained.com/account/register?referral=tOIlEwQZwu  
lub KOD:  tOIlEwQZwu
Normalny link nie daje tokenow ale wstawiam:  https://godsunchained.com/

2. Wbicie rank 3 (czyli Rusted Bronze -- > Purified Bronze -->  Rusted Iron.)
Po wbiciu Rusted Iron dostajecie tokeny Smile  Kilka wygranych meczow styknie (na forum pisza, ze od 1 do 3 wygranych) na tym rankingu to prosta sprawa.

3. Polaczenie portfela Metamask(w zakladce na stronie Manage Wallets) zarowno do gry jak i ImmutableX.

Czas do: 23:59 31 August 2022 (UTC time) ale to mozna w max 1h wykonac na miekko Very Happy
Tokeny zostana wyslane do 14 dni po zakonczeniu promocji Smile


Teraz pare informacji ode mnie:
-10$GODS to teraz tylko 4$ ale ten token juz byl warty po 8$ i ma spory potencjal
-jest to znakomita okazja, zeby zaczac z ta gierka, bo za 10$ GODS mozecie sobie zlozyc calkiem fajna talie, zeby zdobywac kolejne w weekendowych turniejach
-dzienne Play 2 Earn, czyli zdobywanie tokenow za codzienne zadania nadchodzi niebawem, wiec, jesli zalezy Wam na spieniezeniu to bedzie to dobry poczatek do uzbierania wiekszej ilosci w ten sposob Smile

Zapraszam do gry, pozdro Razz
atikapatum88
atikapatum88
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 451
Punkty : 616
Reputacja : 109
Dołączył : 27/01/2021

Powrót do góry Go down


10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained - Page 3 Empty Re: 10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained

Pisanie by SuchyJKS Pon Sty 03 2022, 15:43

A no mam tego lwa i tą babkę, spoko są Very Happy Nie do końca to jeszcze ogarniam. Wszystkie mam podstawowe w tym Forge.

A jak można w ogóle sprzedawać karty? Tych zwykłych nie można? Bo klikałem na to Buy & Sell ale nie mogę tam nic sprzedać Very Happy

_________________
31 bet
31bet kasyno 100% do 500 EUR oraz 100 darmowych spinów (Skrill)
SuchyJKS
SuchyJKS
Admin
Admin

Liczba postów : 18482
Punkty : 45884
Reputacja : 7971
Dołączył : 23/06/2015
Wiek : 78
Skąd : Valletta

Powrót do góry Go down

10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained - Page 3 Empty Re: 10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained

Pisanie by atikapatum88 Pon Sty 03 2022, 16:04

Wbijasz w Forge, klikasz 2 zwyklaki takie same i z nich robi sie 1 taka jak one tylko Meteorite (inna jakosc karty i kolor). Potrzebujesz do tego troche Flux i GODS tam po wybraniu pokaze Ci ile. Zwykle 0.1 GODS chyba im lepsza jakosc tym wiecej.

I wtedy dopiera ta Meteorite pojawia sie w Twoim ekwipunku ImmutableX i mozesz ja wystawic za ile tam chcesz. Jak ktos kupi to hajs masz przy deposit. Mozesz sprzedac zarowno za GODS, jak i ETH.
atikapatum88
atikapatum88
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 451
Punkty : 616
Reputacja : 109
Dołączył : 27/01/2021

Powrót do góry Go down

10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained - Page 3 Empty Re: 10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained

Pisanie by ktostamtak Wto Sty 04 2022, 07:58

tydzie nsie skonczyl a ja nadal mam tak samo ze nie moge odebrac tokenow bo niby niespelnilem czegos tam a mialem przeciez 3 punkciki w guede stats ;0 ktos ma pomysl jak to rozwiazac ?

moj fail bo nie doczytalem ze odbiera sie 5 dni po skonczeniu eventu wiec trzeba czekac do piatku czy tam soboty dobrze mysle ?

_________________
chudy byk > odradzam transakcje zadnych pw bo pisze bajki !!!
drx25 > polecam do wszystkiego jak napisze tak jest!

ktostamtak
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 488
Punkty : 718
Reputacja : 251
Dołączył : 16/10/2015

Powrót do góry Go down

10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained - Page 3 Empty Re: 10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained

Pisanie by SuchyJKS Wto Sty 04 2022, 11:03

Tak, koło czwartku napisał @atikapatum88 że są najwcześniej.

_________________
31 bet
31bet kasyno 100% do 500 EUR oraz 100 darmowych spinów (Skrill)
SuchyJKS
SuchyJKS
Admin
Admin

Liczba postów : 18482
Punkty : 45884
Reputacja : 7971
Dołączył : 23/06/2015
Wiek : 78
Skąd : Valletta

Powrót do góry Go down

10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained - Page 3 Empty Re: 10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained

Pisanie by atikapatum88 Wto Sty 04 2022, 14:39

W czwartek zazwyczaj rozdaja karty, najpierw zwykle epic/rare, pozniej DO, czyli te z ktorych wypadaja karty NFT. Tokeny najwczesniej w piatek do odebrania. Jesli miales na stronie 3pkt to bez obaw wszystko dostaniesz w swoim czasie Smile
atikapatum88
atikapatum88
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 451
Punkty : 616
Reputacja : 109
Dołączył : 27/01/2021

Powrót do góry Go down

10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained - Page 3 Empty Re: 10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained

Pisanie by atikapatum88 Pią Sty 07 2022, 16:10

Juz mozna odebrac tokeny. Malo wyszlo 6.18 chyba najmniej do tej pory, bo raz, ze pomylili sie i wzieli pule 215k zamiast 315k (byc moze jeszcze dorzuca, bo widze ludzie ich upominaja), a dwa, ze duzo osob mialo wolne wiec byl chyba rekord graczy. Karty tez juz dostalem za weekend.

Cena leci na leb ale wszystko leci, ja jestem caly czas dobrej mysli widzac ich road map Very Happy


EDIT:

Nie klikac w zadne linki na discordzie, bo ich tam hackuja jak dzieciakow juz drugi raz i podaja fake linki zamieniajac litere ,,d'' na ,,cl''. Uwazajcie na to.
atikapatum88
atikapatum88
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 451
Punkty : 616
Reputacja : 109
Dołączył : 27/01/2021

Powrót do góry Go down

10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained - Page 3 Empty Re: 10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained

Pisanie by SuchyJKS Pią Sty 07 2022, 17:46

U mnie 5.3 było Very Happy Katy miałem już wczoraj, ale nic ciekawego Razz

_________________
31 bet
31bet kasyno 100% do 500 EUR oraz 100 darmowych spinów (Skrill)
SuchyJKS
SuchyJKS
Admin
Admin

Liczba postów : 18482
Punkty : 45884
Reputacja : 7971
Dołączył : 23/06/2015
Wiek : 78
Skąd : Valletta

Powrót do góry Go down

10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained - Page 3 Empty Re: 10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained

Pisanie by atikapatum88 Sro Sty 12 2022, 15:36

Mozna odebrac dodatkowe tokeny za zeszly tydzien. Tak jak mowilem pomylili sie i teraz dodali. U mnie 2.47 GODS bylo Smile
atikapatum88
atikapatum88
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 451
Punkty : 616
Reputacja : 109
Dołączył : 27/01/2021

Powrót do góry Go down

10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained - Page 3 Empty Re: 10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained

Pisanie by atikapatum88 Wto Sty 25 2022, 14:08

Koniec promocji BOTG. - tj. juz nie mozna nabijac 60 gier tygodniowo, zeby otrzymac tokeny.
Mozna odebrac zalegle tokeny, za 3.5 pkt jest 7.44 $GODS, czyli znow sie pomylili. Dodatkowo usuneli botow, wiec spodziewam sie conajmniej +5 poprawki jak tydzien temu. Sa zaleglosci ale wszystko bedzie wyplacane.

Paczki z kartami tez dostalem, a te za zeszly tydzien maja byc za pare dni. Z samych paczek wpadlo ok. 12 $GODS takze fajnie sie to zbiera Smile

Podsumowujac za cala promocje BOTG(ok. 2 miesiace) dostalem:
-ok. 120 $GODS
-ponad 120 kart NFT, ktore tez troche sa warte
-wiele kart do zmintowania w co bede sie niedlugo bawil, wiec tez troche sie zbierze Razz

Jesli ktos z Was dostal tokeny za promocje, a nie ma zadnych kart NFT to polecam zakupic pare tanich w razie by zrobili kolejny zrzut dla holderow o grubej wartosci jak rok temu.

Czekamy na kolejna promocje jak sie pojawi to tutaj wszystko opisze, na ta chwile mozna zbierac paczki przez wbijanie poziomow w grze lub turniej w kazdy weekend, ktory daje ilosc paczek proporcjonalna do ilosci wygranych gier.

Nadchodzi rowniez wersja mobilna i wiele innych dobrych aktualizacji, wiec zachecam do zapoznania sie z gierka, bo mysle, ze niedlugo wyleci wysoko Razz
atikapatum88
atikapatum88
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 451
Punkty : 616
Reputacja : 109
Dołączył : 27/01/2021

Powrót do góry Go down

10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained - Page 3 Empty Re: 10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained

Pisanie by SuchyJKS Wto Sty 25 2022, 14:55

Ja trochę późno dołączyłem, bo na ostatnie 2-3 tygodnie, zdobyłem 20 GODS ponad (łącznie ze sprzedanymi już kartami i kupionymi) Very Happy No i kilka kart jeszcze w zanadrzu do sprzedaży + to co jeszcze dojdzie Smile Gram dla zabawy, a przy okazji coś wpada.

_________________
31 bet
31bet kasyno 100% do 500 EUR oraz 100 darmowych spinów (Skrill)
SuchyJKS
SuchyJKS
Admin
Admin

Liczba postów : 18482
Punkty : 45884
Reputacja : 7971
Dołączył : 23/06/2015
Wiek : 78
Skąd : Valletta

Powrót do góry Go down

10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained - Page 3 Empty Re: 10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained

Pisanie by atikapatum88 Sro Sie 17 2022, 14:16

10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained - Page 3 Gods_r10


Powrocila promocja dla nowych graczy - ciekawa opcja, zeby zaczac przygode z Godsunchained Very Happy

Do zdobycia 10 $GODS, ktore sa listowane na Coinbase w bardzo latwy sposob Very Happy

1. Rejestracja z linku ref:  https://godsunchained.com/account/register?referral=tOIlEwQZwu  
lub KOD:  tOIlEwQZwu

2. Wbicie rank 3 (czyli Rusted Bronze -- > Purified Bronze -->  Rusted Iron.)
Po wbiciu Rusted Iron dostajecie tokeny Smile  Kilka wygranych meczow styknie, na tym rankingu to prosta sprawa.

3. Polaczenie portfela Metamask(w zakladce na stronie Manage Wallets) zarowno do gry jak i ImmutableX.

Czas do: 23:59 31 August 2022 (UTC time) ale to mozna w 1h wykonac na miekko Very Happy

Teraz pare informacji ode mnie:
-10$GODS to teraz tylko 4$ ale ten token juz byl warty po 8$ i ma spory potencjal
-jest to znakomita okazja, zeby zaczac z ta gierka, bo za 10$ GODS mozecie sobie zlozyc calkiem fajna talie, zeby zdobywac kolejne w weekendowych turniejach
-dzienne Play 2 Earn, czyli zdobywanie tokenow za codzienne zadania nadchodzi niebawem, wiec, jesli zalezy Wam na spieniezeniu to bedzie to dobry poczatek do uzbierania wiekszej ilosci w ten sposob Smile

Zapraszam do gry, pozdro  Razz
atikapatum88
atikapatum88
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 451
Punkty : 616
Reputacja : 109
Dołączył : 27/01/2021

Powrót do góry Go down

10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained - Page 3 Empty Re: 10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained

Pisanie by kicikici Sro Sie 17 2022, 16:57

Zrobili już wersję mobilną czy nadal tylko komputrowa?
kicikici
kicikici
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 568
Punkty : 769
Reputacja : 216
Dołączył : 28/01/2020
Wiek : 27
Skąd : Gdynia

Powrót do góry Go down

10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained - Page 3 Empty Re: 10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained

Pisanie by atikapatum88 Sro Sie 17 2022, 17:48

kicikici napisał:Zrobili już wersję mobilną czy nadal tylko komputrowa?

Nadal tylko PC, ale lepiej zoptymalizowane, nawet na starym lapku wszystko trybi teraz Very Happy
atikapatum88
atikapatum88
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 451
Punkty : 616
Reputacja : 109
Dołączył : 27/01/2021

Powrót do góry Go down

10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained - Page 3 Empty Re: 10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained

Pisanie by atikapatum88 Czw Sie 18 2022, 18:21

Jednak wystarczy tylko pare gier wygrac(zalezy z kim) zeby wbic Rank3 i dostac 10$GODS, takze nawet nie 1h roboty, warto skorzystac z promki i odebrac tokeny Very Happy Ziomki z forum mowia, ze od 1 do 3 wygranych max
Czas do konca miesiaca. Nie polecam robic wielu kont, bo dostaniecie banicje, ale za kazda polecona osobe tez macie 10$GODS Cool
atikapatum88
atikapatum88
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 451
Punkty : 616
Reputacja : 109
Dołączył : 27/01/2021

Powrót do góry Go down

10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained - Page 3 Empty Re: 10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained

Pisanie by SuchyJKS Czw Sie 18 2022, 18:45

@atikapatum88 wróciłeś do gry? Very Happy Promocje jak najbardziej polecam, a gierkę jeszcze bardziej Very Happy

_________________
31 bet
31bet kasyno 100% do 500 EUR oraz 100 darmowych spinów (Skrill)
SuchyJKS
SuchyJKS
Admin
Admin

Liczba postów : 18482
Punkty : 45884
Reputacja : 7971
Dołączył : 23/06/2015
Wiek : 78
Skąd : Valletta

Powrót do góry Go down

10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained - Page 3 Empty Re: 10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained

Pisanie by atikapatum88 Czw Sie 18 2022, 20:20

SuchyJKS napisał:@atikapatum88 wróciłeś do gry? Very Happy Promocje jak najbardziej polecam, a gierkę jeszcze bardziej Very Happy

Teraz powroce, widze, ze fajne promki sa staking pare tokenow co weekend, teraz referalki i najwazniejsze zmniejszyli ilosc gier w weekend to lepiej z czasem wyjde na tym Very Happy Musze tylko jakas nowa talie ogarnac, bo wypadlem z rozgrywki to sie do Ciebie odezwe na pw jutro moze cos podpowiesz Razz

Tak myslalem zrobic nowy temat, bo tego posta nie widac z nowa promocja i jest tylko stara nieaktualna promka, a wiele osob moze z tego skorzystac. Moge wrzucic nowy temat do dzialu krypto? A ten najwyzej do archiwum czy cos.
atikapatum88
atikapatum88
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 451
Punkty : 616
Reputacja : 109
Dołączył : 27/01/2021

Powrót do góry Go down

10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained - Page 3 Empty Re: 10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained

Pisanie by SuchyJKS Czw Sie 18 2022, 20:42

Napisz tutaj, a ja edytuje pierwszy post Smile Co do talii to ja cały czas Nature nawalam, aktualnie coś takiego https://cutt.ly/2Xbr3Iy ale zmienię, bo dużo się pozmieniało od wczoraj, aktualizacja weszła i trochę mi namieszało.

Teraz tylko 18 meczy na weekend wystarczy zagrać, no i co najważniejsze opłaca się mieć Mythic poziom.

_________________
31 bet
31bet kasyno 100% do 500 EUR oraz 100 darmowych spinów (Skrill)
SuchyJKS
SuchyJKS
Admin
Admin

Liczba postów : 18482
Punkty : 45884
Reputacja : 7971
Dołączył : 23/06/2015
Wiek : 78
Skąd : Valletta

Powrót do góry Go down

10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained - Page 3 Empty Re: 10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained

Pisanie by atikapatum88 Czw Sie 18 2022, 21:17

10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained - Page 3 Gods_r11

GODSUNCHAINED to gra karciana, podobna do Hearthstone pewnie Wam sie przewinela.
Budujecie swoj zestaw kart, kazda ma inne statystyki/umiejetnosci/moce i musicie zbic przeciwnika do 0 pkt zycia uzywajac ich.

Powrocila promocja dla nowych graczy - ciekawa opcja, zeby zaczac przygode z Godsunchained Very Happy
Do zdobycia 10 $GODS, ktore sa listowane na COINBASE w bardzo latwy sposob Very Happy

1. Rejestracja z linku ref:  https://godsunchained.com/account/register?referral=tOIlEwQZwu  
lub KOD:  tOIlEwQZwu
Normalny link nie daje tokenow ale wstawiam:  https://godsunchained.com/

2. Wbicie rank 3 (czyli Rusted Bronze -- > Purified Bronze -->  Rusted Iron.)
Po wbiciu Rusted Iron dostajecie tokeny Smile  Kilka wygranych meczow styknie (na forum pisza, ze od 1 do 3 wygranych) na tym rankingu to prosta sprawa.

3. Polaczenie portfela Metamask(w zakladce na stronie Manage Wallets) zarowno do gry jak i ImmutableX.

Czas do: 23:59 31 August 2022 (UTC time) ale to mozna w max 1h wykonac na miekko Very Happy
Tokeny zostana wyslane do 14 dni po zakonczeniu promocji Smile


Teraz pare informacji ode mnie:
-10$GODS to teraz tylko 4$ ale ten token juz byl warty po 8$ i ma spory potencjal
-jest to znakomita okazja, zeby zaczac z ta gierka, bo za 10$ GODS mozecie sobie zlozyc calkiem fajna talie, zeby zdobywac kolejne w weekendowych turniejach
-dzienne Play 2 Earn, czyli zdobywanie tokenow za codzienne zadania nadchodzi niebawem, wiec, jesli zalezy Wam na spieniezeniu to bedzie to dobry poczatek do uzbierania wiekszej ilosci w ten sposob Smile

Zapraszam do gry, pozdro Razz
atikapatum88
atikapatum88
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 451
Punkty : 616
Reputacja : 109
Dołączył : 27/01/2021

Powrót do góry Go down

10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained - Page 3 Empty Re: 10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained

Pisanie by atikapatum88 Sob Sie 20 2022, 16:51

Czas jest do 31, ale do rozdania tylko 100k tokenow, wiec nie zwlekac, jesli chcecie je zgarnac.

Nie robcie multikont, bo Was zbanuja maja dobry system wykrywania botow i multi, wiec nie polecam ale zapraszac ziomkow jak najbardziej Very Happy
atikapatum88
atikapatum88
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 451
Punkty : 616
Reputacja : 109
Dołączył : 27/01/2021

Powrót do góry Go down

10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained - Page 3 Empty Re: 10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained

Pisanie by atikapatum88 Wto Sie 23 2022, 13:44

Pozostalo 8 dni do zakonczenia promocji
A od 31.08 akurat do gry zostanie wprowadzone Daily Play2earn, takze 10 tokenow na poczatek jak znalazl king
atikapatum88
atikapatum88
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 451
Punkty : 616
Reputacja : 109
Dołączył : 27/01/2021

Powrót do góry Go down

10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained - Page 3 Empty Re: 10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained

Pisanie by atikapatum88 Czw Sie 25 2022, 13:25

Koniec promocji, tokeny zostaly wyczerpane.
Gratulacje dla tych, ktorzy wzieli udzial, mam nadzieje, ze ktos sie wkrecil i bedzie klikal, bo pare $ mozna zarobic na tej grze. Pozdro Very Happy
atikapatum88
atikapatum88
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 451
Punkty : 616
Reputacja : 109
Dołączył : 27/01/2021

Powrót do góry Go down

10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained - Page 3 Empty Re: 10 $GODS za kilka prostych zadań w grze Gods Unchained

Pisanie by atikapatum88 Czw Wrz 08 2022, 13:39

Promocja wznowiona - nadal mozna zgarnac 10 $GODS

Wszystko jak w 1 poscie tylko trzeba wbic Rank 6 (Astral Meteorite) Very Happy Troche wiecej trzeba pograc, ale jak ktos chce to zapraszam Smile




atikapatum88
atikapatum88
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 451
Punkty : 616
Reputacja : 109
Dołączył : 27/01/2021

Powrót do góry Go down

Strona 3 z 3 Previous  1, 2, 3

Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
Mega Kasyno bonus 22bet kasyno bonus Dozen Spins Casino