Yolootter NFT

+8
tomekt4
kicikici
Ruggiero
dzonkas
drx25
Flovek
Morricorne
atikapatum88
12 posters

Strona 3 z 3 Previous  1, 2, 3

Go down

Yolootter NFT - Page 3 Empty Yolootter NFT

Pisanie by atikapatum88 Sro 29 Gru 2021 - 15:00

First topic message reminder :

Yolootter to nowa kolekcja NFT, ktora zrzuca swoje tokeny $YLTR dla KAZDEGO, kto dolaczy i poda adres Solana.
Mowia, ze jesli bedzie 50k entries ogolnie to 3000 $YLTR za 1 Wasz punkt. Jest juz 180k wiec powiedzmy:

1 pkt = 800 $YLTR, za darmo bez polecen mozna zdobyc 5 wiec 4000 tokenow za friko
Tokeny bedzie mozna uzyc do stworzenia swojego NFT i pozniej sprzedazy, albo sprzedania na gieldzie za SOL jak kto woli.

Reflink: https://wn.nr/Hs9Mt4
Czysty: Nie wiem czy jest, chyba przy tych stronach typu giveaway tylko przez polecajacy mozna wbic

POZOSTALY 2 DNI TYLKO Smile

Zadania:
-wejsc na strone na 5s
-follow twitter i retweet
-(opcjonalnie)dolaczyc discord
-(opcjonalnie) zaprosic znajomych

Jesli ktos wrzucil juz wczesniej to sory, wyszukiwarka nic nie pokazala Very Happy Jak znajde ten czysty link to wrzuce ale chyba go nie ma wiec wybaczcie.
atikapatum88
atikapatum88
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 330
Punkty : 459
Reputacja : 87
Dołączył : 27/01/2021

Powrót do góry Go down


Yolootter NFT - Page 3 Empty Re: Yolootter NFT

Pisanie by tomekt4 Nie 16 Sty 2022 - 20:02

@atikapatum88 Co teraz? Czekamy? Mogę już rezerwować wakacje?

tomekt4
VIP
VIP

Liczba postów : 2403
Punkty : 744
Reputacja : 793
Dołączył : 06/02/2015
Skąd : Allensbach

Powrót do góry Go down

Yolootter NFT - Page 3 Empty Re: Yolootter NFT

Pisanie by atikapatum88 Nie 16 Sty 2022 - 21:36

@tomekt4 Promuja projekt, wymieniaja sie NFT z innymi projektami itd. zeby rozglosu nabrac. Jak wiekszosc NFT zostanie zmintowana to bedzie listing i sie sprzeda. Poczekamy, zobaczymy ;] Jak bedzie jakies info to dam znac.
atikapatum88
atikapatum88
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 330
Punkty : 459
Reputacja : 87
Dołączył : 27/01/2021

Powrót do góry Go down

Yolootter NFT - Page 3 Empty Re: Yolootter NFT

Pisanie by atikapatum88 Wto 29 Mar 2022 - 15:47

Jesli Wam sie chce to mozecie zaglosowac, zeby listowali NFT, bo to Nas interesuje raczej zeby to sprzedac i zarobic, a nie kombinowac Very Happy

Yolootter NFT - Page 3 Screen10

Glosujecie klikajac na 1 albo 2 pod tym postem na discordzie z tego co widze i tak przeglosowane bedzie listowane ale nie zaszkodzi dorzucic Smile

Glosowanie konczy sie 31.03, wiec zakladam, ze w kwietniu listing i sie to opyli.
atikapatum88
atikapatum88
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 330
Punkty : 459
Reputacja : 87
Dołączył : 27/01/2021

Powrót do góry Go down

Yolootter NFT - Page 3 Empty Re: Yolootter NFT

Pisanie by atikapatum88 Sob 2 Kwi 2022 - 14:17

Jest pierwszy listing Magic Eden jeden z wiekszych na Solanie chyba, nastepne pojawia sie niebawem.

https://magiceden.io/marketplace/yolotter  <-- nie wiem czemu ten link sie tak buguje, probowalem wszystkiego Very Happy po prostu wyszukajcie ,,yolo otter club" w wyszukiwarce na Magic Eden
https://twitter.com/MagicEden

Sprzedawanie jest w miare proste, laczycie portfel na ktorym macie NFT, Sell i ustalacie cene za ktora chcecie sprzedac w ktora wchodzi oplata z wymiany+oplata dla tworcy NFT i trzeba zaplacic gas fee pewnie jakies 50 centow Very Happy
atikapatum88
atikapatum88
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 330
Punkty : 459
Reputacja : 87
Dołączył : 27/01/2021

Powrót do góry Go down

Yolootter NFT - Page 3 Empty Re: Yolootter NFT

Pisanie by Killx18 Sob 2 Kwi 2022 - 23:34

Kurde nie pamiętam z jakiego walletu dałem ten adres solany 🤣 idzie to jakoś zlokalizować?

Killx18
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 468
Punkty : 568
Reputacja : 120
Dołączył : 27/07/2017

Powrót do góry Go down

Yolootter NFT - Page 3 Empty Re: Yolootter NFT

Pisanie by atikapatum88 Sob 2 Kwi 2022 - 23:58

@Killx18  To zalezy ile ich masz Very Happy Chyba najlatwiej bedzie sprawdzic kolejno tutaj:

https://explorer.solana.com/

Wpisujesz adres w miejscu: ,,Search for blocks, ..." i tam bedzie stan konta danego portfela, a nizej Tokens. W token holdings powinny byc Twoje NFT.
atikapatum88
atikapatum88
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 330
Punkty : 459
Reputacja : 87
Dołączył : 27/01/2021

Powrót do góry Go down

Yolootter NFT - Page 3 Empty Re: Yolootter NFT

Pisanie by tomekt4 Pon 4 Kwi 2022 - 16:25

@atikapatum88 Coś nowego na dniach może się pojawić, bo nie wiem, czy schodzić z ceny, czy czekać? Nie chcą kupować tych ,,dzieł sztuk". :-)

tomekt4
VIP
VIP

Liczba postów : 2403
Punkty : 744
Reputacja : 793
Dołączył : 06/02/2015
Skąd : Allensbach

Powrót do góry Go down

Yolootter NFT - Page 3 Empty Re: Yolootter NFT

Pisanie by atikapatum88 Pon 4 Kwi 2022 - 17:08

@tomekt4 Cos tam sie dzieje, jakies airdropy dla tych co trzymaja NFT maja byc itd. ciezko powiedziec czy to wypali. Promocja jest slaba ale to glownie azjaci, wiec moze to jeszcze ruszyc. 10 sztuk sie sprzedalo srednio za 0.2 SOL jak na 2 dni od listowania to nie tak zle. Ciezko udzelic rady w tym krypto swiecie musisz sam zadecydowac Very Happy
atikapatum88
atikapatum88
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 330
Punkty : 459
Reputacja : 87
Dołączył : 27/01/2021

Powrót do góry Go down

Yolootter NFT - Page 3 Empty Re: Yolootter NFT

Pisanie by tomekt4 Nie 10 Kwi 2022 - 8:41

@atikapatum88 Na OpenSea będzie można za kilka tygodni wystawić, jak się zakończy w wersji beta (Solana beta). Kilka już sztuk wydr tam widzę, ale nie można na razie dodać ich.

tomekt4
VIP
VIP

Liczba postów : 2403
Punkty : 744
Reputacja : 793
Dołączył : 06/02/2015
Skąd : Allensbach

Powrót do góry Go down

Yolootter NFT - Page 3 Empty Re: Yolootter NFT

Pisanie by atikapatum88 Nie 10 Kwi 2022 - 13:51

@tomekt4 No i elegancko, bo ten Magic eden po scamie stracil wiele malo sie tam dzieje. Trzeba czekac na inne stronki i lepszy rozglos niestety Very Happy

atikapatum88
atikapatum88
Straight Flush
Straight Flush

Liczba postów : 330
Punkty : 459
Reputacja : 87
Dołączył : 27/01/2021

Powrót do góry Go down

Strona 3 z 3 Previous  1, 2, 3

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nomini Kasyno bonus 22bet kasyno bonus Dozen Spins Casino